E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Mεγιστανας απο 8 ετων !

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Ο μικρός μεγιστάνας από το Λονδίνο χειρίζεται την ιστοσελίδα marbleking.co.uk τα τελευταία δύο χρόνια

Ο Harli Jordean ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα αγόρια της ηλικίας του μιας και είναι μόλις 8 χρονών και αφεντικό του εαυτού του, στήνοντας μια επιχείρηση πώλησης βόλων στο ίντερνετ


Ο μικρός μεγιστάνας από το Λονδίνο χειρίζεται την ιστοσελίδα marbleking.co.uk τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία χειρίζεται πολλές χιλιάδες λίρες το χρόνο, ενώ οι παραγγελίες έρχονται μέχρι και από την Αμερική. 

Ο Harli είναι τόσο απασχολημένος με την εταιρεία, που προσέλαβε τη μητέρα και τα δύο μεγαλύτερα αδέρφια του για να τον βοηθήσουν να αντεπεξέλθει στη ζήτηση των προϊόντων που έχει στην ιστοσελίδα του.

Παρότι πηγαίνει στο δημοτικό, είναι επαγγελματίας σε ό,τι αφορά την εταιρεία του και έχει πολλά σχέδια για το μέλλον. Θέλει να δημιουργήσει αλυσίδα καταστημάτων και να έχει τα μεγαλύτερα καταστήματα παιδικών παιχνιδιών στον κόσμο που θα πωλούν κάθε είδους βώλους. 

«Στους φίλους μου αρέσει που έχω τη δική μου επιχείρηση. Στην αρχή δεν με πίστευαν, αλλά τώρα είναι από τους καλύτερους πελάτες μου. Μου αρέσουν πολύ οι βώλοι» λέει ο ίδιος.

πηγή:koulo

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger