E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου απαντάει στην αγωγή του Σπύρου Χαριτάτου!

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013


Την απάντηση της δίνει η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου σχετικά με την αγωγή που κατέθεσε εναντίον της ο Σπύρος Χαριτάτος και ζητά ένα εκατομμύριο ευρώ.

Η  τηλεοπτική μαγείρισσα απαντά μέσω του δικηγόρου της Θέμη Σοφού, στις κατηγορίες του δημοσιογράφου και στην αγωγή που κατέθεσε χθες... 

«Με το Σπύρο συνεργάσθηκα στο παρελθόν και πιστεύω πως είχα και έχω κάθε δικαίωμα να εκφράσω την άποψή μου. Δεν θα σχολιάσω όσα αναφέρει στην αγωγή του, θα τα κρίνει το Δικαστήριο. Ουδέποτε τον προσέβαλα ούτε ζήτησα κάτι από αυτόν. Όσα αναφέρει όμως εκείνος, δυστυχώς, με θίγουν σοβαρά. Εγώ είμαι πολύ καλά και αισιόδοξη, μου αρέσει, ξέρετε, να κρατώ μόνον τις καλές αναμνήσεις».

http://www.zappit.gr/


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger