E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Μου αρέσει να είμαι γυμνή»

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013


Η Jodie Marsh είναι πάνω από όλα ειλικρινής

Η γνωστή τηλεπερσόνα και body builder της Βρετανίας απαλλάχτηκε για άλλη μία φορά από τα ρούχα της για το περιοδικό ΖΟΟ.

Στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό, η Jodie Marsh έριξε τα βέλη της στην Katie Price την οποία όπως είπε δεν θεωρεί σέξι σε αντίθεση με την Kelly Brook. 

«Εγώ και η Kelly κάνουμε ακόμη σέξι φωτογραφίσεις. Μπορεί να είμαστε διαφορετικές αλλά οι άντρες εξακολουθούν να μας θεωρούν σέξι κάτι που δεν ισχύει για την Katie Price».

Στη συνέχεια, η πληθωρική Jodie αποκάλυψε ότι δεν σκοπεύει να σταματήσει να ποζάρει γυμνή. «Μου αρέσει να είμαι γυμνή, μου αρέσει να είμαι σέξι. Δεν νομίζω ότι αυτό θα μου περάσει σύντομα».





Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger