E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Παίκτης του ΝΒΑ ισχυρίζεται ότι τον απήγαγαν εξωγήινοι!

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013


Επαφές με όντα από άλλον πλανήτη ισχυρίζεται πως είχε ο Μπάρον Ντέιβις!

Ο γκαρντ των Νιου Γιορκ Νικς, μπροστά στην κάμερα τηλεοπτικής εκπομπής, δεν δίστασε να μοιραστεί την εμπειρία του από τις επαφές… τρίτου τύπου! Όπως δήλωσε, οι εξωγήινοι των απήγαγαν, του πείραζαν τη μύτη (!), ενώ θέλει να γράψει βιβλίο για την περιπέτειά του αυτή.

«Ήμουν στον δρόμο για το Βέγκας στο Λος Άντζελες. Ήμουν λίγο κουρασμένος και τότε είδα το φως, το οποίο νόμιζα ότι ήταν από ένα μεγάλο φορτηγό. Μετά, ήμουν σε ένα πράγμα από ατσάλι. Αυτοί που έμοιαζαν με ανθρώπους, ήταν μισοί άνθρωποι, σαν… Με πείραζαν στη μύτη και με κοιτούσαν στα μάτια μου. Μου έδεσαν τα χέρια και μετά ήμουν στο Μοντεμπέλο (Καλιφόρνια) στο δρόμο για το Λος Άντζελες, ήταν 4 η ώρα το πρωί» ήταν τα λόγια του διάσημου παίκτη του ΝΒΑ.

http://www.koolnews.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger