E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Συγκλονιστική εξομολόγηση Έλληνα πρωταθλητή: Ο προπονητής μου ψαρεύει για να ζήσει!

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Τις τεράστιες δυσκολίες και θυσίες τόσο του ίδιου όσο και του προπονητή του αποκαλύπτει με μια συγκλονιστική συνέντευξη-εξομολόγηση ο 28χρονος πρωταθλητής της ιστιοπλοΐας Βύρων Κοκκαλάνης.

Ο διάδοχος του χρυσού ολυμπιονίκη της Ατλάντας Νίκου Κακλαμανάκη, Βύρων Κοκκαλάνης, ο οποίος πήρε χρυσό μετάλλιο στο πρόσφατο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Βρέστης, τονίζει ότι ο προπονητής του αναγκάζεται να ψαρεύει για να ζήσει: «Η αμοιβή του προπονητή μου, κ. Δημήτρη Πηλιχού είναι 500 ευρώ μηνιαίως. Είναι μεγάλη ντροπή για την Ομοσπονδία μου τόσα χρόνια να μην έχουν αξιωθεί να τον προσλάβουν ως ομοσπονδιακό κόουτς για να παίρνει έναν μισθό. Για να ζήσει βγαίνει με το φουσκωτό και βουτάει στα τριάντα μέτρα για να χτυπήσει ψάρια ώστε να τα πουλήσει. Είναι ένας πολύ ωραίος τύπος και τον έχω σαν πατέρα μου. Τον πατέρα που έχασα σε ηλικία δώδεκα ετών»!

Όπως τονίζει ο 28χρονος πρωταθλητής του «RS:X», σκέφτηκε πολλές φορές να τα παρατήσει για να βρει δουλειά καθώς έως το 2010 δεν είχε χρήματα για να μπορεί να ζήσει. «Ευτυχώς πριν από τρία χρόνια κατέκτησα το πρώτο μου μετάλλιο στην κατηγορία των ανδρών, με τη δεύτερη θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Πολωνίας που με βοήθησε να εισπράξω φέτος 22.000 ευρώ», καταλήγει ο Βύρων Κοκκαλάνης.


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger