E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Η Πηνελόπη Πλάκα για πρώτη φορά με ΜΑΓΙΟ... εξομολογείται πως έχει συγχωρέσει την ΑΠΙΣΤΙΑ! (PHOTOS)

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013


Είναι άνετη, χαλαρή και εξοικειωμένη κάτω από το φωτογραφικό φακό. Πειθαρχεί στις οδηγίες του φωτογράφου και δίνει τα καλύτερά της χαμόγελα. Δύο ώρες μετά, πίνουμε έναν χυμό και συζητάμε για όσα την απασχολούν και όσα απασχολούν εμάς.

Θα παντρευόσουν ποτέ παρορμητικά;

Όχι, ποτέ! Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα έκανε κάτι παρορμητικά. Ακόμα και τρελά ερωτευμένη να ήμουν με κάποιον, αν μου έλεγε «πάμε να παντρευτούμε τώρα!», θα του έλεγα να κάτσει στα αυγά του!

Οπότε, να υποθέσω ότι δεν θα παρατούσες τα πάντα για τον μεγάλο έρωτα;

Και ποιος είναι ο μεγάλος έρωτας; Αυτός που σε κάνει να παραδίνεσαι άνευ όρων και να θέλεις ό,τι θέλει κι ο άλλος; Οκ! Το έχω ζήσει, έχω υπάρξει η πιο ευτυχισμένη γυναίκα του κόσμου, λέω ότι θέλω να είμαι μαζί του για πάντα, όμως, λίγο μετά, αναθεωρείς.




http://www.athensmagazine.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger