E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: Ο Τοτός μασκαράς

Κυριακή 19 Μαΐου 2013


Το σχολείο του Τοτού, διοργάνωσε ένα αποκριάτικο πάρτυ. Την ίδια μέρα, πάει ο Τοτός σπίτι του και λέει της μάνας του.
- "Μανούλα, δως μου μια μπουνίτσα στο δεξί μου μάγουλο!"
- "Mα τι είναι αυτά που λες Τοτέ;", του λέει η μαμά του.
- "Δως μου να μη σου γ.....σω κανένα σπιτάκι."
Νευριάζει η μάνα του Τοτού και του δίνει ένα δεξί direct στο μάγουλο. Μετά από λίγο, πηγαίνει στον πατέρα του ο Τοτός και του λέει:
- "Μπαμπακούλι, δως μου μια μπουνίτσα στο αριστερό μου μαγουλάκι."
- "Μα τι είναι αυτά τα πράγματα Τοτέ;", του λέει ο πατέρας του.
Τσαντίζεται ο Τοτός και του λέει κάπως αγριεμένα:
- "Δως μου να μη σου γ.....σω κανένα καντιλάκι."
Γίνετε έξω φρενών ο πατέρας του Τοτού οπότε του ρίχνει ένα αριστερό hook. Πρήστηκε το κεφάλι του Τοτού. Την επόμενη μέρα, πριν πάει στο σχολείο ο Τοτός, τρώει ένα κεσεδάκι γιαούρτι. Μπαίνοντας στην τάξη η δασκάλα του Τοτού, άρχισε να ρωτάει όλα τα παιδιά το τι είχαν ντυθεί.
- "Κωστάκη τι έχεις ντυθεί;"
- "Καουμπόης κυρία. Απαντάει ο Κωστάκης."
Μετά, η δασκάλα ρωτάει τη Μαρία.
- "Tι έχεις ντυθεί Μαρία;"
- "Νεράιδα κυρία", απαντάει.
Τέλος, φτάνει και στο Τοτό.
- "Tι έχεις ντυθεί εσύ Τοτέ;
Και της απαντάει ο Τοτός, πιέζοντας τα μάγουλα του:
- "Καβλόσπυρο κυρία"

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger