E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Δείτε τη δίαιτά που ακολουθεί η Denise Richards για θανατηφόρο κορμί στα 40

Κυριακή 14 Απριλίου 2013


Τι κι αν διανύει την τέταρτη δεκαετία της ζωής της; Η Denise Richards διαθέτει ένα από τα πιο καλογυμνασμένα και ποθητά κορμιά στο Χόλιγουντ.

Η 42χρονη σταρ μας αποκαλύπτει τα μυστικά της διατροφής και της εκγύμνασής της για τέλειες αναλογίες.

"Η δίαιτά μου είναι 80% χορτοφαγική και για αυτό φροντίζω να τρώω όλη τη μέρα" δήλωσε η ηθοποιός και πρόσθεσε: "Καταναλώνω πολλά μικρά γεύματα, ενώ τρώω τρία κυρίως την ημέρα γιατί έτσι νιώθω χορτάτη και δεν έχω λιγούρες".

Η διατροφή της περιλαμβάνει πολλά φρούτα, λαχανικά και άπαχο κρέας.

"Οι αγαπημένες μου τροφές για σούπερ σιλουέτα είναι τα ασπράδια αβγών, η βρώμη, το κοτόπουλο, το καστανό ρύζι, το μπρόκολο και το αβοκάντο" τονίζει η Ρίτσαρντς και επισημαίνει πως δεν μπορεί να αντισταθεί σε ένα παγωτό σοκολάτα και στα πρέτσελ ψωμάκια.

Όσον αφορά την εκγύμνασή της, προτιμά τις πιλάτες, που ενδυναμώνουν τους μύες της και σμιλεύουν το κορμί. "Οι κοιλιακοί μου γυμνάζονται καλύτερα από ποτέ με τις ασκήσεις πιλάτες και μετά από δύο καισαρικές ανακάλυψα πως είναι η μόνη μέθοδος που κάνει την κοιλιά μου επίπεδη".


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger