E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Νικολέττα Καρρά «ΠΡΟΔΩΣΕ» το μυστικό για να έχεις και εσύ ΚΟΡΜΙ θανατηφόρο!

Κυριακή 14 Απριλίου 2013



Η πρωταγωνίστρια της σειράς "Με τα παντελόνια κάτω" αποκαλύπτει τα δικά της μυστικά διατροφής και γυμναστικής.

Δεν μπορεί να φανταστεί τη ζωή της χωρίς γυμναστική, ούτε όμως και χωρίς γλυκό! Έχει ιδιαίτερη σχέση με το πρωινό και λατρεύει τη μαγειρική. Αγαπά το φαγητό και είναι φορές που τρώει περισσότερο ακόμη και από τον άντρα της.

Τι κάνει για να διατηρεί αυτό το  κορμί; «Ποτέ δεν ξεκινά η μέρα μου χωρίς να φάω πρωινό. Ποτέ! Το πρωινό είναι από τα αγαπημένα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης σε καθημερινή βάση πίνω πολύ νερό. Το νερό είναι minimum 1 ½ λίτρο καθημερινά. Αυτά είναι τα στάνταρ. Κατά τα άλλα, δυστυχώς δεν έχω πρόγραμμα με την έννοια να τρώω συγκεκριμένες ώρες, συγκεκριμένο αριθμό γευμάτων».

Όσο για το αν μπαίνει ποτέ στη διαδικασία να προσέξει κάτι στη διατροφή της; « Γενικά προσπαθώ να μην τρώω πολλά τηγανητά. Η αλήθεια είναι όμως ότι τα τηγανητά δεν τα συμπαθώ κιόλας. Μου αρέσουν οι πατάτες τηγανητές. Αλλά αν μου φέρεις ένα πιάτο πατάτες και ένα cheesecake από δίπλα, θα προτιμήσω να φάω τo cheesecake και όχι τις πατάτες. Άρα λοιπόν επειδή η αδυναμία είναι τα γλυκά, θα προσπαθήσω στο φαγητό να είμαι πιο συγκρατημένη. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως αν πεινάω πολύ και φέρεις μπροστά μου μια μακαρονάδα με σολομό και κρέμα γάλακτος δεν θα τη φάω. Θα τη φάω! Γενικά το φαγητό το θεωρώ μεγάλη απόλαυση. Δεν ξέρω τι θα μου συμβεί αν κάποια στιγμή χρειαστεί να κάνω δίαιτα. Είμαι πολύ κακομαθημένη σε ό, τι αφορά στο φαγητό» αναφέρει.

Η Νικολέττα έχει πολύ καλή σχέση με τη γυμναστική. Ποιο είναι το πρόγραμμά της;
«Κάνω κλασική γυμναστική κατ' αρχάς! Προσπαθώ να κάνω 3-4 φορές την εβδομάδα. Πρώτα αερόβια, ελλειπτικό μηχάνημα ή διάδρομο και αμέσως μετά βαράκια ή TRX. Είναι πάρα πολύ καλό για μυική ενδυνάμωση. Είναι πάρα πολύ καλό και βοηθά και πολύ στην κοιλιά. Από τότε που ξεκίνησε είδα στην κοιλιά μεγάλη διαφορά. Επειδή γυμνάζομαι από πάρα πολύ μικρή, ξέρω πολλά πράγματα για άσκηση και ξέρω ανά πάσα στιγμή και ώρα τι πρέπει να κάνω για το σώμα μου στη φάση που βρίσκεται».

http://www.soknews.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger