E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Ο πρώην μου κόντεψε να πνιγεί... μέσα στο στήθος μου»

Κυριακή 14 Απριλίου 2013



Η γυναίκα με το μεγαλύτερο στήθος στη Μ. Βρετανία

Η Claire Smedley από το Derby, η γυναίκα με το μεγαλύτερο στήθος της Μεγάλης Βρετανίας –όπως ισχυρίζεται η ίδια-, έχει αρχίσει να φοβάται ότι το… «παραφουσκωμένο» της στήθος θα μπορούσε να γίνει «θανάσιμο» όπλο για τους εραστές της.

Όπως είπε μιλώντας στη The Sun ένας πρώην σύντροφός της κόντεψε να πάθει ασφυξία, όταν ενώ έκαναν σεξ έβαλε το κεφάλι του ανάμεσα στα στήθη της!

Τα δυο της στήθη ζυγίζουν μαζί 31,6 κιλά και συνεχίζουν να μεγαλώνουν! Η 30χρονη μητέρα τριών παιδιών Claire έχει αρχίσει να πιστεύει ότι θα γίνουν ο λόγος για να χωρίσει με τον τωρινό σύντροφό της Mark. 

«Ο πρώην μου είχε φτάσει στο σημείο να φοβάται να κάνει σεξ μαζί μου. Δε θέλω να συμβεί το ίδιο ξανά» είπε η ίδια. 
Και… οι πιθανότητες να συμβεί το «μοιραίο» είναι πολλές καθώς, όπως αναφέρει στη συνέντευξή της η Claire, απαιτεί να κάνουν σεξ τουλάχιστον πέντε φορές την ημέρα!

«Του Chris του αρέσει πολύ να παίζει με το στήθος μου, αλλά εγώ έχω πάντα το νου μου μετά από αυτό που συνέβη την τελευταία φορά. Όποτε δεν αντέχει άλλο, μου χτυπάει ελαφρά το πόδι για να σηκωθώ» πρόσθεσε.





Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger