E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

"Η Ελένη Μενεγάκη μου έσωσε τη ζωή"

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013



Συγκλονιστική η μαρτυρία ενός νέου, του Κωνσταντίνου Παντελούς, στην εφημερίδα "News": "Η Ελένη Μενεγάκη μου έσωσε τη ζωή" αναφέρει.

17χρονος Κωνσταντίνος Παντελούς, το παιδί που πριν από 6 χρόνια δεν µμπορούσε να σταθεί όρθιο λόγω µιας σπάνιας εκ γενετής ασθένειας που είχε, ξετυλίγει το κουβάρι µιας συγκλονιστικής ιστορίας που τον έκανε να σταθεί στα πόδια του, ατενίζοντας πλέον το µέλλον µε αισιοδοξία.

Κι όλα αυτά, χάρη στην Ελένη Μενεγάκη, τον «άγγελο επί γης», όπως την αποκαλεί.
«Μου έδωσε ελπίδα. Με έκανε να σταθώ στα πόδια µου, να περπατήσω και να µπορώ να στέκοµαι όρθιος ανάµεσα σε συνοµηλίκους µου. Ελένη σε ευχαριστώ για όσα έκανες για εµένα. Σε ευχαριστώ που άλλαξες τη ζωή µου».

Η οικογένεια του Κωνσταντίνου έκανε πολλά ταξίδια στο εξωτερικό ξοδεύοντας πολλά χρήματα, αλλά απαιτούνταν ακόμα περισσότερα. Κάποια στιγμή απευθύνθηκαν στην Ελένη Μενεγάκη η οποία έκανε εκδήλωση με celebrities και κατάφεραν να συγκεντρωθούν πολλά χρήματα. Οι επώνυμοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της παρουσιάστριας ήταν ανάμεσα σε άλλους ο Γιώργος Τσαλίκης, η Καλομοίρα και η Πάμελα.

«Έγινε ένα θαύμα. Θαύμα πραγματικό, γιατί η Μενεγάκη με βοήθησε να περπατήσω», λέει ο νεαρός που σήμερα χαίρει άκρας υγείας.

http://www.thestival.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger