E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Αλέξια: Τι συμβαίνει με την υγεία της; Γιατί ακυρώνει όλες τις συναυλίες της;

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013



Η γνωστή τραγουδίστρια Αλέξια είχε προγραμματισμένη εμφάνιση , την οποία αναγκάστηκε ν' ακυρώσει λόγω υγείας.
Η Αλέξια ενημέρωσε τους θαυμαστές της μέσα από την προσωπική της σελίδα στο facebook και όπως είπε η ίδια είναι η πρώτη φορά που κάνει κάτι τέτοιο. Σύμφωνα λοιπόν με την ίδια, έχει ένα πρόβλημα με τις φωνητικές της χορδές, το οποίο αντιλήφθηκε στις αρχές του 2012 όταν ηχογραφούσε το θέμα μιας ταινίας στο Λος Άντζελες. Μάλιστα, δεν είπε πότε θα συνεχίσει τις εμφανίσεις της.
Το μήνυμα της Αλέξιας είναι το παρακάτω:
«Γειά σας,
Θέλω να σας ενημερώσω, να σας ανακοινώσω ότι είμαι αναγκασμένη να ακυρώσω την συναυλία μου στο Fuzz, επ' αορίστου.
Ο λόγος είναι ένα ατύχημα που είχα στις φωνητικές μου χορδές. Παρατήρησα ότι άρχισε στις αρχές του 2012, όταν τραγούδησα και ηχογράφησα
το μουσικό θέμα μιάς ταινίας στο Λος Άντζελες.
Μετά άρχισα να φτιάχνω το πρόγραμμα της συναυλίας μου στο BOZAR στις Βρυξέλες, το οποίο ήταν conceptual, εννοιολογικό.
Τον Νοέμβριο ολοκλήρωσα 2 Jazz δίσκους, στο Λος Άντζελες, το "BIRDS HAVE TO FLY" σε μουσική του Peter Massink και σε στίχους και φωνή δική μου, το οποίο μάλιστα κυκλοφορεί διαδυκτιακά σε λίγες μέρες.
Ο 2ος δίσκος, περιλαμβάνει 19 κλασσικά Jazz τραγούδια, και με συνοδεύει στο πιάνο ο 90-χρονος πιανίστας της Ella Fitzgerald, της Doris Day, της Anita O' Day και του Sammy Davis Jr.: ο Paul Smith.
Έπειτα συνέχισα με εντατικές πρόβες γιά την συναυλία μου στις Βρυξέλες, στο θέατρο BOZAR, γιά την τελετή λήξεως της Κυπριακής προεδρίας στην Ευρωπαική Ένωση, με ταξίδια στην Σόφια και στην Αθήνα.
Συνεχίστηκαν οι εμφανίσεις μου στην Κύπρο, 2 μέρες μετά, συνεχόμενα, μέχρι και πρίν από 15 μέρες.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να κουραστούν οι φωνητικές μου χορδές περαιτέρω.
Είχα ορισμένες ενοχλήσεις και ενδείξεις, αλλά επειδή πάντα προετοιμάζομαι με ασκήσεις και προθέρμανση, η φωνή μου
γινόταν πάντα καλά, οπότε κάθε φορά ένοιωθα ότι περνούσε.
Θεώρησα λοιπόν, ότι υπαίτιος ήταν ένα κρυολόγημα διαρκείας, το οποίο διήρκησε όλο τον Νοέμβριο και μέρος του Δεκέμβρη.
Μετά από εξέταση ειδικών ΟΡΙΛΑ, οι οποίοι μου επέβαλαν πλήρη αφωνία, δεν έχω άλλη επιλογή από το να ακυρώσω την εμφάνιση μου στο FUZZ, παρόλο που δεν έχω ακυρώσει ποτέ, καμμία μου εμφάνιση σε όλη μου την καριέρα.
Το σημαντικότερο όμως γιά μένα αυτή την στιγμή, είναι να κάνω το πάν ώστε να θεραπευτεί η φωνή μου, έτσι ώστε να συνεχίσω να μοιράζομαι μαζί σας Μουσικές μέσω της φωνής μου. Περίμενα με χαρά να τραγουδήσω για το Ελλαδικό κοινό μετά από χρόνια. Η τελευταία φορά που τραγούδησα γιά σας ήταν στο Ηρώδειο μαζί με τον Μίκη Θεοδωράκη και με την συμμετοχή πολλών αξιόλογων Ελλήνων καλλιτεχνών, σε μιά συναυλία γιά τους πυρόπληκτους και πέρσι στο Μέγαρο Φίλων Μουσικής σαν guest στην συναυλία της Madeleine Peyroux.
Μου έχει λήψει να τραγουδήσω γιά σας!
Θα σας κρατώ ενήμερους σχετικά με την προόδο της ίασης μου.
Σας στέλνω Αγάπη και σας Ευχαριστώ γιά την κατανόηση.
Καλή αντάμωση.
Σας ευχαριστώ,
Αλέξια»


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger