E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Γ. Κιμούλης: «Χρωστάω σε όλο τον κόσμο»

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013


Για τα χρέη του, την πρόσφατη περιπέτειά του και την διαπόμπευσή του από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μίλησε ο Γιώργος Κιμούλης σε συνέντευξή του.

Θέλοντας να δώσει ένα τέλος στην παραφιλολογία που τον παρουσίαζε ως φοροφυγά, ο γνωστός ηθοποιός είπε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα μια για πάντα.

«Δεν έχω υπάρξει φοροφυγάς. Χρωστάω στην εφορία, όπως χρωστάνε και άλλα 2,5 εκατομμύρια Έλληνες. Από το 1986, κοντά τριάντα χρόνια κάνω δικές μου δουλειές, με ρεπερτόριο κρατικού θεάτρου, χωρίς να έχω λάβει ούτε ένα ευρώ από επιχορηγήσεις», είπε ο ηθοποιός, αποκαλύπτοντας ότι είναι πάρα πολύ θυμωμένος με όσα λέγονται για το πρόσωπό του.

«Κρατικοδίαιτος δεν υπήρξα ποτέ. Είναι φυσικό να χρωστάς χρήματα μετά από τόσες δουλειές μέσα σε 30 χρόνια. Χρωστάω σε όλον τον κόσμο. Έχω καταστραφεί οικονομικά άλλες δύο φορές στη ζωή μου, αλλά αυτή τη φορά υπάρχει ευτυχώς μόνο ένα χρέος προς την εφορία, το οποίο και διακανονίζω», είπε.

Ο Γιώργος Κιμούλης τόνισε επίσης ότι επέλεξε να μην εμφανιστεί στο θέατρο για να μην δώσει τη χαρά σε κάποιους να τον δουν με χειροπέδες και να αποφύγει την διαπόμπευσή του, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν κατηγορείται για ακάλυπτες επιταγές προς ιδιώτες όπως γράφτηκε τις προηγούμενες μέρες.

«Για να πληρώσω την οφειλή μου αναγκάστηκα να δανειστώ από επτά φίλους μου. Με συνέλαβαν μόνο για την οφειλή μου στην εφορία και για τίποτε άλλο», τόνισε.


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger