E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Το προκλητικό βιντεοκλίπ της «πλαστικής» Ελληνίδας τραγουδίστριας Στέλλας Καλλή

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013


Τα πλούσια φωνητικά και σωματικά της προσόντα μας δείχνει η Στέλλα Καλλή στο νέο της βιντεοκλίπ ονόματι «Αρνούμαι».

«Δεν είμαι κατά των πλαστικών, έχω κάνει. Είμαι όμως κατά των παραμορφώσεων. Όταν μπεις σε αυτή τη διαδικασία, το κάνεις για να βελτιώσεις κάποια πράγματα, όχι να τα αλλάξεις τελείως. Εκεί γίνεται το λάθος. Αν κάτι σ' ενοχλεί, το διορθώνεις. Θα προσπαθήσω να γερνάω όμορφα. 'Εχει κι αυτό τη γοητεία του. Αν στην ψυχή σου αισθάνεσαι νέος, φαίνεται κιόλας».

Η συγκεκριμένη -απρόσμενα ειλικρινής- πρόσφατη δήλωση της ραγδαία ανερχόμενης τραγουδίστριας στο Λοιπόν είναι στο βάθος του μυαλού όποιου βρεθεί να παρακολουθεί το νέο της βιντοκλίπ.

Εκεί που, υπό τις σκηνοθετικές οδηγιές του John Mitropoulos, η Στέλλα Καλλή αποδυκνύει ταυτόχρονα το πόσο καλλίφωνη και καλίγραμμη όντως είναι.

Όσον αφορά την φημολογούμενη σχέση της -στην αρχή της καριέρας της- με τον Γιάννη Πάριο, η Στέλλα βάζει τα πράγματα στην θέση τους «Το περίμενα ότι θα το πουν. Ο Γιάννης Πάριος μου έχει φερθεί άψογα και θα το λέω πάντα. Δεν με πείραξε γιατί δεν με αφορά οτιδήποτε δεν είναι αληθινό (...) Δεν έχω κάνει ποτέ σχέση με μεγαλύτερο άντρα. Αν ήταν κάτι που μου άρεσε, θα το είχα κάνει. Δεν με ελκύει».




Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger