E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Το παράπονο του πατέρα πασίγνωστης τραγουδίστριας: "Για εκείνη είμαι "νεκρός", δεν με αφήνει να δω το εγγόνι μου"! [φώτο]

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013


Μια συγκλονιστική εξομολόγηση...
Ο 49χρονος Mark Evans είναι ο πατέρας της Adele και όπως φαίνεται μόνο εκείνος θέλει να θυμάται την συγγένειά τους, αφού η παγκοσμίου φήμης τραγουδίστρια τον αγνοεί παντελώς.

Σύμφωνα με τον 49χρονο υδραυλικό η μόνη επαφή που έχει με την κόρη του είναι μαθαίνοντας τα νέα της μέσα απο την τηλέοραση και τις εφημερίδες.

Η ρίξη ανάμεσα σε πατέρα και κόρη έγινε το 2011, όταν εκείνος έδωσε μια συνέντευξη για εκείνη.

Όπως λέει : "Δεν με ενδιαφέρει η δημοσιότητά της, ούτε τα χρήματά της, απλά θέλω την κόρη μου πίσω! Θέλω να είμαι ένας καλός παππούς για το εγγόνι μου. Όχι, μόνο έμαθα από την τηλέοραση ότι είναι έγκυος και θα γίνω για πρώτη φορά μπαμπάς, τώρα έμαθα ότι το παιδί θα λέγεται Agelo James και πάντα πίστευα ότι το πρώτο της παιδί, θα έπαιρνε το όνομα του πατέρα μου, John". 

Ο πατέρας της Adele υποστηρίζει ότι έχει κάνει τα πάντα για να έρθει σε επαφή μαζί της: " Έχω αφήσει μηνύματα στο τηλέφωνό της, έχω στείλει κάρτες αλλά νομίζω ότι είμαι "νεκρός" για εκείνη!



http://www.mychannel.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger