E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

O 21χρονος τραβεστί που έγραψε ιστορία-Έγινε το 1ο εξώφυλλο σε Elle [εικόνες+βίντεο]

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013



Ιστορία στον χώρο της μόδας έγραψε ο 21χρονος Σέρβος τραβεστί που βρέθηκε να είναι το πρώτο transgender εξώφυλλο παγκοσμίως στο περιοδικό Elle και συγκεκριμένα στην σερβική εκδοσή του.
«Δεν έχω ιδιαίτερα ισχυρή ταυτότητα όσον αφορά το φύλο μου. Είμαι αυτό που είμαι. Και το γεγονός ότι οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν για διαφημιστικούς σκοπούς, είναι απλά σαν να έχεις ένα ταλέντο και να το χρησιμοποιείς για να βγάλεις χρήματα». Αυτό είχε δηλώσει παλιότερα στο περιοδικό New York ο Σέρβος, η οικογένεια του οποίου βρήκε πολιτικό άσυλο στην Αυστραλία όταν εκείνος ήταν 8 ετών.
Ο Αντρέα ξεκίνησε να δουλεύει ως μοντέλο από τα 16 του, ενώ πολύ γρήγορα μούσα του Ζαν Πολ Γκοτιέ και αγαπημένο παιδί πολλών σχεδιαστών που βρήκαν στο προσωπό του τον ιδανικό συνδυασμό αμφίφυλης πρόκλησης.
Πλέον ο Πέτζιτς είναι καθιερωμένο όνομα στην βιομηχανία της μόδας, έχοντας εμφανιστεί στην Γαλλική Vogue, σε καταλόγους για εσώρουχα και νυφικά, ακόμη και στις γιγαντοαφίσες του Ολλανδικού πολυκαταστήματος HEMA όπου -παρόλο που δεν διαθέτει στήθος- διαφήμιζε push up σουτιέν.
Όσον αφορά το τι τον δυσκολεύει περισσότερο στην δουλειά του, αυτό δεν είναι οι παλαιομοδίτικες αντιλήψεις κάποιων, αλλά -όπως είπε στο Grazia- «Η τιτάνια προσπάθεια να διατηρώ το βάρος μου χαμηλά και την μέση μου λεπτή, ώστε να μπορώ να συνεχίσω να διαφημίζω γυναικεία ρούχα».




http://www.iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger