E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Μαμαλάκης: Γιατί παραιτήθηκα από την εκπομπή της Σαλαγκούδη στη ΝΕΤ

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013


Τους λόγους που τον οδήγησαν να υποβάλλει την παραίτηση του από την εκπομπή της ΝΕΤ που παρουσιάζει η Ανθή Σαλαγκούδη και ο Γιάννης Δάρρας εξηγεί ο Ηλίας Μαμαλάκης.
Οπως αναφέρει σε ανάρτησή του στην προσωπική του ιστοσελίδα θεώρησε πως η θέση που του έδωσαν στην εκπομπή δεν ήταν σωστή για αυτόν.
Η ανάρτησή του έχει ως εξής:
«Πριν μερικές εβδομάδες με κάλεσαν να συμμετάσχω στην εκπομπή 136 της ΝΕΤ. Μια πολλά υποσχόμενη εκπομπή κυρίως δημοσιογραφικού χαρακτήρα με εμπλεκόμενη ολίγη μαγειρική.

ισως δεν κατάλαβα καλά τι ακριβώς μου προτείνανε, αλλά βλέποντας τις πρώτες πρόβες ομολογώ ότι δεν μου άρεσε διόλου. Θεώρησα ότι η θέση που μου έδωσαν στην εκπομπή δεν ήταν η σωστή για μένα.Ετσι αποφάσισα να μην συνεχίσω και να υποβάλλω την παραίτησή μου η οποία και έγινε δεκτή αμέσως.
Εύχομαι ολόψυχα τόσο στην Ανθή Σαλαγκούδη όσο και στον Γιάννη Δάρρα να έχουν κάθε επιτυχία στη δουλειά τους και στην δημοσιογραφική ομάδα να βρει τον δρόμο της.

Η τελευταία μέρα συμμετοχής μου ήταν η 28 Δεκεμβρίου 2012».


http://www.iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger