E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Αφήνομαι με χαρά στα ένστικτά μου», δηλώνει η Ματσούκα σε Κυπριακή εφημερίδα

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012


Είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι πιστεύεις να πείσεις την Ματσούκα να δώσει συνέντευξη. Και ακόμη δυσκολότερο να καταφέρεις να σου αποκαλύψει οτιδήποτε προσωπικό. Για αυτό και έχει ιδιαίτερη σημασία η συγκεκριμένη συνέντευξή της για το Down Town Κύπρου.
«Οι φαντασιώσεις της ηρωίδας που υποδύομαι στο 'Μια πορνογραφική σχέση', είναι από αυτές που θα χαρακτηρίζονταν ακραίες. Δεν είχα ποτέ αντίστοιχες. Το ερωτικό παιχνίδι, όταν είμαι σε μια σχέση, είναι κάτι που γίνεται χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Άλλωστε, σ αυτές τις περιπτώσεις μιλάμε για ένστικτα, στα οποία και αφήνομαι με χαρά».
Μια μόνο από τις ενδιαφέρουσες δηλώσεις της Δήμητρας στον δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηγεωργίου, στον οποίον επίσης μίλησε για τα πάθη, την αναγνωρισιμότητα και το πόσο έχει αλλάξει.
Συγκεκριμένα για το πόσο την αλλάζει ο έρωτας, είπε «Με κάνει πιο όμορφη, πιο γενναιόδωρη με τους άλλους, και μου κόβει την όρεξη. Όταν ερωτεύομαι πάντα αδυνατίζω, ανησυχητικά- σύμφωνα, έστω, με την μαμά μου».
Ενώ απάντησε για άλλη μια φορά -και μάλιστα με χιούμορ- για το πως αντιμετωπίζει τους χαρακτηρισμούς ότι είναι μια από τις πιο ερωτικές ηθοποιούς της Ελλάδας «Κάνοντας αλογοουρά και κυκλοφορώντας χωρίς μακιγιάζ».
Αν και προσωπικά με έκανε να χαμογελάσω περισσότερο η περιγραφή της για το πως είναι η μέρα της «Ξυπνάω γύρω στις έντεκα. Παίρνω τηλέφωνο την μαμά μου, πίνω το γάλα μου, υπόσχομαι στον εαυτό μου να καπνίσω λίγο, -τις μισές μέρες το καταφέρνω-, κάνω πιλάτες, διαβάζω προσπαθώντας να τελειώσω με καταναγκαστική εμμονή τις διάφορες αναγνωστικές μου εκκρεμότητες- όπως τα άπαντα του Ουελμπέκ που αυτήν την περίοδο λατρεύω να διαβάζω-, πάω σινεμά και προσπαθώ να χαμογελάω με ο,τι ανατρέπει τα σχέδια μου».
Κατά τα άλλα αισθάνεται ευτυχής που έχει καταφέρει να συναντηθεί με μερικούς από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες της χώρας, δηλώνει τυχερή καθώς άνηκε πάντα στους καλοπληρωμένους της τηλεόρασης, παραδέχεται ως μοναδικό της πάθος το κάπνισμα και επιμένει πως δεν θα διέγραφε τίποτα από το παρελθόν της και πως δεν θα έκανε ξανά μια σειρά όπως το 'Κάτι Τρέχει με τους Δίπλα' (προτιμά να συμμετέχει σε σειρές με κινηματογραφικό γύρισμα).
Ενώ για πρώτη φορά μιλάει για το πάθος της με το σπίτι της («Νομίζω ότι θα γινόμουν καλή αρχιτέκτονας ή διακοσμήτρια. Προσφέρω άλλωστε τις υπηρεσίες μου δωρεάν σε φίλους και γνωστούς»), το οποίο είναι τόσο έντονο που -σε ερώτηση για το τι άλλη δουλειά θα μπορούσε να κάνει- δηλώνει «Μόνο αν γύριζα πίσω το χρόνο και σπούδαζα αρχιτεκτονική. Αν και μόνο ηθοποιός θα ήθελα να είμαι. Ιδανικά σε μια άλλη χώρα ώστε να μπορώ να κάνω αυτό που αγαπώ περισσότερο: Το σινεμα».

http://www.iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger