E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ελένη Φουρέιρα: «Αν είχα πιο μεγάλο στήθος,θα ήμουν .....»

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013


Για τον έρωτα, τις σχέσεις, τον γάμο, αλλά και για το πώς είναι η προσωπική της ζωή αυτή την περίοδο μίλησε η Ελένη Φουρέιρα σε συνέντευξή της στο περιοδικό «ΟΚ!». 


«Είμαι πολύ καλά, είμαι ευτυχισμένη. Η σχέση μου είναι ακόμα στην αρχή αλλά με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Δεν τον ζηλεύω. Ο αγαπημένος μου έχει πολλά θετικά στοιχεία, είναι πολύ συνεσταλμένος και ώριμος», δήλωσε, παραδεχόμενη ότι αυτή την περίοδο δεν είναι μόνη. Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην απιστία: «Έχω απατήσει κι έχω απατηθεί. Δεν το έχω ανακαλύψει εγώ η ίδια, αλλά το έχω καταλάβει και το ένστικτο μου δεν πέφτει έξω. Δεν δικαιολογώ την απιστία αλλά αν ήξερα ότι δεν γίνεται με την καρδιά και το μυαλό, θα την συγχωρούσα».

Μίλησε ακόμα και για την εμφάνισή της και αποκάλυψε αν θα έκανε πλαστική στήθους: «Είμαι αρκετά μικροκαμωμένη και μου ταιριάζει το στήθος που έχω. Αν είχα πιο μεγάλο στήθος δε θα ήμουν λίγο πρόστυχη; Όταν χρειαστεί θα φορέσω ενίσχυση ή διπλό σουτιέν οπότε δεν αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω επέμβαση για να το μεγαλώσω».

http://www.aniwthoi.net

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger