E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Στα 10 μου με έκαναν σκλάβα του σεξ σε ένα μπουντρούμι. Αυτή είναι η ιστορία μου»!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013


Είκοσι ολόκληρα χρόνια ύστερα από την απαγωγή της και την ομηρία της για 16 μέρες, η Κέιτι Μπιρς, μιλά για τη συγκλονιστική της ιστορία.
Όταν ήταν μόλις 10 ετών, έζησε ό, τι πιο τραγικό μπορεί να συμβεί σε ένα κορίτσι σε αυτή την ηλικία: Ένας άντρας την απήγαγε, την έδεσε με αλυσίδες από το λαιμό, την κλείδωσε σε ένα μπουντρούμι στο υπόγειο του σπιτιού (πλάτους δύο μέτρων και επτά μέτρα πλάτος) και τη χρησιμοποίησε ως σκλάβα του σεξ για 16 μέρες!
Η 30χρονη σήμερα γυναίκα, κράτησε για 20 χρόνια τη σιωπή της, αλλά αποφάσισε να εκδώσει βιβλίο ώστε να επικοινωνήσει με τον κόσμο τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τους φόβους της για όσα βίωσε:. «Το είχα θαμμένο μέσα μου για πολύ καιρό» δηλώνει.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο CBS της Νέας Υόρκης, η Κέιτι είπε: «Αυτό που με ανησυχούσε περισσότερο εκείνες τις ώρες ήταν η προσπάθεια μου να ελευθερωθώ και να επιβιώσω. Κοιτάζοντας πίσω, βλέπω πόσο πολύ με στήριξαν οι άνθρωποι μετά από αυτό. Η ανάμνηση των λεπτομερειών ήταν δύσκολη, γιατί το είχα μέσα μου θαμμένο για πολύ καιρό».
Παρά τη μεγάλη της δοκιμασία, από τον βασανιστή της Τζον Εσποσίτο, η Κέιτι σήμερα έχει μια τακτοποιημένη και ευτυχισμένη ζωή. Είναι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών.
«Είμαι, πια, πολύ ώριμη. Η ζωή μου τώρα είναι καλή. Είμαι παντρεμένη, έχω μια πλήρους ωραρίου δουλειά και έχω αποκτήσει δύο όμορφα παιδιά!» συνέχισε η 30χρονη.
Το βιβλίο της, στο οποίο έδωσε τον πλέον χαρακτηριστικό τίτλο, ονομάζεται «Θαμμένες Αναμνήσεις»( Buried Memories). Με σε αυτό, περιγράφει όλες τις κολασμένες συνθήκες υπό τις οποίες κρατήθηκε αιχμάλωτη και εξηγεί το πώς επέζησε ύστερα από τη σεξουαλική κακοποίηση και την αξιοθρήνητη παραμέληση που έζησε στην παιδική της ηλικία.
Σε απόσπασμα από το βιβλίο της αναφέρει: «Οι άνθρωποι θα πουν ότι έμοιαζα λυπημένη, δυστυχισμένη. Δεν με θυμάμαι να κλαίω εκεί μέσα, δεν με θυμάμαι να είμαι λυπημένη. Εκτός από τις στιγμές της σεξουαλικής κακοποίησης. Ήταν τότε που έμαθα τι σημαίνει πριν καν μάθω να προφέρω αυτή τη λέξη».
Ο Τζον Εσποσίτο, είχε ομολογήσει μόνος του το έγκλημά του. Πήγε στο αστυνομικό τμήμα και δήλωσε πως έχει απαγάγει ένα κορίτσι. Οι αστυνομικοί τότε τον ακολούθησαν στο σπίτι του και ανακάλυψαν το μπουντρούμι με το ταλαιπωρημένο και κακοποιημένο παιδί. Σύμφωνα, μάλιστα, με έναν από τους πράκτορες του FBI που βρέθηκε εκεί, δήλωσε πως το σπίτι και το τοπίο έμοιαζε σαν να είχε βγει από σκηνή της ταινίας «Η Σιωπή των Αμνών».
Μάλιστα, αργότερα, ο ίδιος ο δράστης, αποκάλυψε πως έχει ηχογραφήσει τη φωνή της Κέιτι καθ’ όλη τη διάρκεια της ομηρίας της! Στις ηχογραφήσεις, μάλιστα, περιλαμβάνεται και το δακρυσμένο τραγούδι της Κέιτι για τα γενέθλιά της.
Οι λόγοι που την έκαναν να μιλήσει ύστερα από τόσα χρόνια, όπως η ίδια ισχυρίζετε, είναι πολλοί: «Αρχικά, δεν ήθελα να γίνει ιδιαίτερα γνωστό ώστε να μπορέσω αργότερα να ζήσω μια φυσιολογική ζωή. Και τα κατάφερα».
Και συνέχισε: «Επίσης, δεν ξέρω γιατί, ένιωθα πως αν μιλούσα πολύ γι΄ αυτό, μπορεί να μου ξαναερχόταν. Και δεν το ήθελα αυτό, σε καμιά περίπτωση. Το έθαψα μέσα μου και αυτό μου έκανε καλό».

http://www.koolnews.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger