E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Τούρκος ζιγκολό έβαλε γιαγιά να πουλήσει το σπίτι της-Κατέληξε να ψάχνει για φαγητό στα σκουπίδια [εικόνα]

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013



Σε άστεγη ζητιάνα στον Μαρμαρά μετέτρεψε την 50χρονη Βρετανίδα Πατ Έκινς ο ερωτάς της για τον 28χρονο Τούρκο Ιμπραήμ Χάλιν.
«Πούλησα το σπίτι μου στο Πρέστον έναντι 85.000 ευρώ και τα έδωσα όλα, μαζί με τις οικονομίες μου, στον Ιμπραήμ προκειμένου να χρηματοδοτήσω το μπαρ που ξεκινούσε στον Μαρμαρά. Ήταν το σπίτι που μοιράστηκα με τον πρώην σύζυγο μου και πατέρα της κόρης μου. Είχαμε συμφωνήσει ότι αν ποτέ το πουλούσαμε, θα μοιραζόμαστε τα λεφτά δια τρία  Αλλά δεν τους το είπα. Ο Ιμπραήμ μου είχε υποσχεθεί ότι μέσα σε ένα χρόνο θα είχαμε βγάλει τα λεφτά και με το παραπάνω, οπότε θα μπορούσα να δώσω στις κόρες μου το μεριδιό τους. Μόνο που δεν έγινε έτσι. Με το που μετέφερα τα λεφτά στο λογαριασμό του, έφυγε από το διαμέρισμα με την πρόφαση ότι πάει να υπογράψει κάτι χαρτιά και δεν γύρισε ποτέ. Νόμιζα ειλικρινά ότι με αγαπούσε».

Αυτό δήλωσε σε βρετανική εφημερίδα η 50χρονη γιαγιά σχετικά με την περιπέτεια της που ξεκίνησε το 2006. Αμέσως μετά την « εξαφάνιση» του Ιμπραήμ, της έκαναν έξωση από το διαμέρισμα που μοιραζόταν μαζί του στον Μαρμαρά και κατέληξε να κοιμάται στο πάτωμα ενός κουρείου. Μέχρι που μια φίλη της πλήρωσε τα αεροπορικά εισιτήρια για να επιστρέψει στην Αγγλία.
«Με το που γύρισα, όλοι μου γύρισαν την πλάτη. Η μάνα μου, οι αδελφές μου, τα παιδιά μου. Οπότε βρέθηκα να κοιμάμαι επί μια εβδομάδα σε ένα παγκάκι πάρκου και να ψάχνω τους σκουπιδοτενεκέδες για φαγητό».
Όλα αυτά μέχρι την στιγμή που άρχισε να δουλεύει για τον φιλανθρωπικό οργανισμό Emmaus με αντάλλαγμα φαγητό και στέγη. Αυτό που πλέον αποτελεί την νέα της οικογένεια.

http://www.iefimerida.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger