E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΛεΠα: Θαυμάστρια έκοψε τις φλέβες της για χάρη του!

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013


Ο γνωστός τραγουδιστής "άνοιξε" το μπαούλο των αναμνήσεων και μίλησε για τα παιδικά του χρόνια, την καριέρα και τις φανατικές θαυμάστριες!


Μιλώντας για το φανατικό του κοινό δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι στο παρελθόν μια θαυμάστρια για χάρη του έκοψε τις φλέβες της! Ο ίδιος την επισκέφτηκε στο νοσοκομείο για να την πείσει πως δεν μπορεί να τον έχει, αφού είχε γυναίκα και παιδιά και μετά τη συνάντηση αυτή, η γυναίκα το πήρε απόφαση.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου, για το εάν έχει κοιμηθεί με 200 γυναίκες στη ζωή του συνολικά, ο Λε-Πα απαντά με χιούμορ: "Είχα πει σε συνέντευξή μου καμιά 200ριά. Το κομπιούτερ μπορεί και να έκανε λάθος. Έχω περάσει καλά και τις ευχαριστώ όλες τις κυρίες αυτές. Μερικές ήταν δασκάλες".

Επιπλέον μοιράστηκε και ένα περιστατικό με μια πανέμορφη ξανθιά στο καμαρίνι του. Όπως είπε εισέβαλε στο καμαρίνι του φορώντας μια λευκή καμπαρντίνα και ζαρτιέρες. "Θεέ μου! Ας το ζήσω", είπε από μέσα του, ξεσπώντας σε γέλια με τον Πέτρο Κωστόπουλο.

Μιλώντας για τα δύσκολα παιδικά χρόνια είπε: "Όταν έβρεχε βάζαμε στις γωνίες τέσσερις κουβάδες επειδή έσταζε" είπε ο τραγουδιστής και συνέχισε λέγοντας πως η μητέρα του έπλενε πιάτα στο κέντρο που πρωτοεμφανίστηκε.

"Ήταν ο πατέρας μου άρρωστος και χρειαζόμασταν τα χρήματα. Με έπαιρνε αγκαλιά η Μαίρη Λίντα και μου έλεγε ‘μην κλαις αγόρι μου", εκμυστηρεύτηκε ο τραγουδιστής.

http://www.radar.gr/



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger