E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Κέλι Κλάρκσον αρνείται ότι είναι λεσβία!

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013



Η διάσημη τραγουδίστρια Κέλι Κλάρκσον απάντησε στις φήμες που την θέλουν να είναι ομοφυλόφιλη.
Η νικήτρια του πρώτου μουσικού σόου «American Idol» υποστήριξε ότι όλα ξεκίνησαν επειδή προσπαθεί να κρατήσει χαμηλό προφίλ και να μην απασχολεί τον Τύπο με την προσωπική της ζωή. Στο καινούριο «Cosmοpolitan» που κυκλοφορεί αποκαλύπτει όλη την αλήθεια για το τι κάνει στο κρεβάτι της.
«Ο κόσμος φαντάζεται ότι αφού είσαι αρκετό καιρό χωρίς σύντροφο στη ζωή σου, είσαι λεσβία. Αυτό όμως θίγει όχι μόνο εμένα αλλά και όλη την ομοφυλόφιλη κοινότητα. Το να είσαι μόνος δεν σημαίνει πως είσαι απαραίτητα γκέι», αναφέρει στη συνέντευξη η Κλάρκσον.
«Δεν αισθάνθηκα ποτέ προσβεβλημένη από αυτά τα δημοσιεύματα. Το μόνο που θέλω να δηλώσω είναι πως πάντα περιτριγυριζόμουν από όμορφες και καυτές κοπέλες, οπότε αν ήμουν λεσβία θα ήμουν… πολύ τυχερή!», συμπληρώνει.
Πρόσφατα μάλιστα η διάσημη τραγουδίστρια επισημοποίησε τη σχέση της με τον Μπράντον Μπλάκστοκ, για τον οποίο αναφέρει: «Είχα το πρώτο ραντεβού μου με τον Μπράντον την ημέρα του θανάτου της Γουίτνεϊ Χιούστον, ενός πολύ αγαπημένου μου προσώπου και ειδώλου μου. Είχα την εντύπωση ότι ήταν μια κακή αρχή, όμως είναι ο άντρας που έψαχνα σε όλη μου τη ζωή και δεν ήμουν ποτέ τόσο ευτυχισμένη όσο είμαι τώρα».

http://www.koolnews.gr

Share this article :

1 σχόλιο:

  1. Τι βλακειεςς λετεεε :@ αφουυυ με αυτα που γραψατε παραδεχαιστε οτι δν ειναι λεσβιαα δλδ ελεοςς!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger