E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Βρετανός, έμεινε παράλυτος από τσίμπημα αχινού στην Ελλάδα

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013


Παράλυτος από το τσίμπημα ενός αχινού, έμεινε ένας 20χρονος Βρετανός, ενώ έκανε διακοπές στο νησί της Σκιάθου το περασμένο καλοκαίρι.


Ο λόγος για τον Callum Hall ο οποίος πηδώντας από ένα σκάφος στη θάλασσα πάτησε τον αχινό.

"Ένιωσα σαν να με τσίμπα μια μέλισσα. Τράβηξα τρία μαύρα αγκάθια από δάχτυλο του ποδιού μου και σκέφτηκα ότι δεν χρειαζόταν τίποτα περισσότερο" αναφέρει στη Βρετανική Daily Mail ο άτυχος νεαρός.

Τρεις εβδομάδες αργότερα επιστρέφοντας στο σπίτι του στο σπίτι στο Leeds, ανέπτυξε μια σπάνια λοίμωξη.

"Τα πόδια μου σταμάτησαν να κινούνται. Η μόλυνση αυτή συμπίεσε της σπονδυλική μου στήλη ", είπε.

Ο νεαρός διακομίσθηκε στο Leeds General Infirmary και υποβλήθηκε σε μια σωτήρια επέμβαση. Μπορεί να κατάφερε να ζήσει ωστόσο έμεινε παράλυτος από το στήθος και κάτω.

Υπάρχει μόνο μία στις 50.000 πιθανότητες, ένα τέτοιο τσίμπημα να προκαλέσει πρόβλημα στην σπονδυλική στήλη.

Ο νεαρός την περασμένη εβδομάδα βγήκε από το νοσοκομείο πάνω σε αναπηρική καρέκλα.

"Έχω αποδεχτεί ότι η διαδικασία θα πάρει χρόνο, αλλά είμαι αποφασισμένος να αποδείξω ότι κάνουν λάθος οι γιατροί που είπαν ότι έχω μια μικρή πιθανότητα να είμαι σε θέση να περπατήσω ξανά", είπε και πρόσθεσε:

"Στόχος μου είναι να μαζέψω όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα για τη συνεχίσω τις φυσικοθεραπείες. Υπάρχει ακόμα χρόνος και ελπίδα, αλλά θα χρειαστώ οικονομική βοήθεια, προκειμένου να πάρω το σωστό εξοπλισμό που χρειάζεται για να περπατήσω ξανά".

http://news247.gr



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger