E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΣΟΚαρε η Ντορέττα Παπαδημητρίου! «Μετά το διαζύγιο μου έκανα για ένα χρόνο........».

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012


Είναι μία από τις πιο όμορφες παρουσίες της μικρής και μεγάλης οθόνης και μια υπερήφανη μαμά δύο αγοριών. Η Ντορέττα Παπαδημητρίου έχει βρει τον τρόπο να ισορροπεί άψογα ανάμεσα στους δύο απαιτητικούς αυτούς ρόλους. Η 33χρονη ηθοποιός έδωσε στο περιοδικό OK! μια αποκαλυπτική συνέντευξη και μίλησε για πρώτη φορά για το διαζύγιό της με τον Κώστα Πηλαδάκη. «Η φάση του διαζυγίου ήταν από τις πιο δύσκολες της ζωής μου. Εκείνη την περίοδο αισθανόμουν ότι υπήρχαν χιλιάδες θέματα που όσο κι αν προσπαθούσα, δεν μπορούσα να βάλω σε μια σειρά. Για έναν χρόνο έκανα ψυχανάλυση και με βοήθησε πραγματικά πολύ.Την πιο σημαντική βοήθεια μου την πρόσφεραν τα παιδιά μου. Κάθε φορά που κινδύνευα να αφήσω τον εαυτό μου να παρασυρθεί στη θλίψη, αντιλαμβανόμουν ότι έπρεπε μπροστά στα παιδιά να είμαι χαρούμενη, μάχιμη και γεμάτη ενέργεια». 

Ένας δέυτερος γάμος, όμως, είναι στα σχέδια της; «Ο γάμος δεν είναι κάτι που με απασχολεί, που έχω ανάγκη. Δεν θα με ακούσεις να λέω “Α, πα, πα. Δεν πρόκειται να ξαναπαντρευτώ’. Ο γάμος είναι ένα ανοιχτό κεφάλαιο στη ζωή μου». Όσο για το πιο όμορφο ρεβεγιόν της ζωής της που θυμάται, χωρίς δυσκολία ξεχώρισε εκείνο που έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί: «Το καλύτερο ρεβεγιόν ήταν στις 31 Δεκεμβρίου 2004, όταν γεννήθηκε ο γιος μου. Ο Διονύσης γεννήθηκε πιο νωρίς απ” ότι περιμέναμε κι έτσι αλλάξαμε χρόνο στο μαιευτήριο, πίνοντας σαμπάνια και έχοντας δίπλα μας το μωράκι μας».


[tuned] 

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger