E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Αποκαλυψη ΣΟΚ του σταματη μαλελη

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012


Ο Σταμάτης Μαλέλης σε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στο ένθετο «People» της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», παραδέχθηκε με αφοπλιστική ειλικρίνεια πως αν δεν υπήρχε η κόρη του θα είχε αποπειραθεί να αυτοκτονήσει!


Σπάει κάθε ταμπού περιγράφοντας ιστορίες από την περιπέτειά του με την κατάθλιψη και αποκαλύπτει ακόμη και προχωρά σε αποκαλύψεις ακόμη και για τις καταθέσεις που έχει στην τράπεζα.
Σκεφτήκατε ποτέ να αυτοκτονήσετε;
Βεβαίως. Και δεν το έκανα γιατί υπήρχε η κόρη μου. Φανταστείτε ότι σκεφτόμουν να αυτοκτονήσω την περίοδο που ήμουν ο πιο ακριβοπληρωμένος δημοσιογράφος φέρνοντας το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ τηλεθεάσεις που άγγιζαν το 50%. Όταν οι άλλοι με αποκαλούσαν "παντοδύναμο διευθυντή ειδήσεων", εγώ κλεινόμουν σε ένα δωματιάκι κι έκλαιγα. Δεν ήμουν τίποτε άλλο παρά ένα αδύναμο ανθρωπάκι που σκεφτόταν τρόπους για να τελειώσει...
Τα χρήματα τι αξία έχουν για εσάς;
Απολύτως καμία και προκαλώ όποιον δημοσιογράφο θέλει να ανοίξουμε τους λογαριασμούς μας και αν εγώ έχω περισσότερα χρήματα από εκείνον να ανταλλάξουμε τις περιουσίες μας. Κανείς δεν μπορεί να φανταστεί πόσα λίγα χρήματα έχω. Ήμουν τρομερά σπάταλος και αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να επιβιώσω χωρίς τη δουλειά μου.
Ωστόσο κάποιοι λένε πως είστε ένας βολεμένος αριστερός...
Κι εγώ τους απαντώ ότι είμαι ένας αβόλευτος άνθρωπος που ανά πάσα στιγμή μπορεί να τα τινάξει όλα στον αέρα και να βρεθεί στο δρόμο.
Ο κ. Μαλέλης είναι ένας άνθρωπος που απολαμβάνει τα φώτα της δημοσιότητας αλλά δε φοβάται να παραδεχτεί την αλήθεια...

http://www.newsbomb.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger