E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Αποκαλύψεις και για τον Brad Pitt: "Έκανα για χρόνια χρήση ναρκωτικών ουσιών γιατί ένιωθα..."

Τρίτη 21 Μαΐου 2013



Μετά τις αποκαλύψεις της Αντζελίνα Τζολί ήρθαν και οι αποκαλύψεις του Μπράντ Πιτ. Μπορεί η 38χρονη ηθοποιός την προηγούμενη εβδομάδα μέσα από άρθρο της στους New York Times να μίλησε για τον καρκίνο του μαστού και την μαστεκτομή  στην οποία υπεβλήθη, ωστόσο εξίσου σοκαριστικές είναι και οι δηλώσεις που έκανε στο περιοδικό Esquire, ο Μπράντ Πιτ.  

Μιλώντας στο αμερικανικό περιοδικό ο γνωστός ηθοποιός, παραδέχτηκε ότι για πολύ καιρό έκανε χρήση ναρκωτικών ουσιών καθώς ένιωθε....κενός «Για πολύ καιρό έκανα μεγάλη ζημιά στον εαυτό μου με τα ναρκωτικά. Ήμουν ένας τύπος που ένιωθα ότι γεννήθηκα μέσα σε ένα κενό και ήθελα να δω πράγματα, να εμπνευστώ. Έφτασα όμως στο άλλο άκρο».
Όσον αφορά στην μαστεκτομή της Αντζελίνα, ο ίδιος δήλωσε πως «Θα μπορούσε να μην πει τίποτα σε κανέναν και κανένας δε θα το έπαιρνε χαμπάρι. Όμως ήταν πολύ σημαντικό για εκείνη να μοιραστεί την ιστορία της με άλλους και να τους βοηθήσει να καταλάβουν ότι ο καρκίνος μπορεί να μην είναι τόσο τρομακτικός».

Ο Μπράντ Πιτ μίλησε όμως και για τους φίλους που έχει στη ζωή του, ενώ τόνισε ότι η οικογένειά του είναι τα πάντα για εκείνον. «Έχω πολύ λίγους φίλους. Έχω μια χούφτα από στενούς φίλους και την οικογένειά μου και η ζωή μου είναι πιο ευτυχισμένη από ποτέ». 

Όσο για την πολυάριθμη οικογένειά του, ο ίδιος εξήγησε ότι στο σπίτι του θέλει να επικρατεί χάος. «Πάντα πίστευα ότι αν έκανα οικογένεια θα ήθελα να κάνω πολλά παιδιά. Ήθελα να επικρατεί χάος στο σπίτι. Στο σπίτι μας υπάρχει πάντα φασαρία, είτε από γέλια, είτε από φωνές, είτε από δάκρυα, είτε από τσακωμούς. Τα λατρεύω, τα λατρεύω . Το σιχαίνομαι όταν λείπουν. Μπορεί να είναι καλό να είμαι σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου για μια μέρα, όμως την επόμενη μου λείπουν τρομερά»

Τέλος δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την αναβλητικότητα που τον διακατέχει λέγοντας ότι παρά το γεγονός ότι του λείπουν μόνο δύο βαθμοί για να αποφοιτήσει από το κολέγιο και να πάρει το πτυχίο του, για κάποιο λόγο δεν το κάνει. "Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να γράψω μια εργασία. Δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου όταν με πιάνει αυτή η άρνηση."

www.protothema.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger