E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Κάθε ζώδιο κι ατάκα! Μάθε όλα όσα πρέπει να της πεις, ανάλογα με τον αστερισμό στον οποίο ανήκει!

Τρίτη 21 Μαΐου 2013


Βάλτε το καλύτερό σας χαμόγελο και πείτε τις!
Καλωσορίζοντας τον Ήλιο στους Διδύμους, η επικοινωνία όλων των ειδών γίνεται μια εύκολη, ενστικτώδης και ευχάριστη δραστηριότητα, ακόμη και για εκείνους από εμάς που αισθάνονται συνήθως επιφυλακτικοί σχετικά με την ομιλία ή να μοιραστούμε τα συναισθήματά μας.
Αν θέλουμε να φλερτάρουμε ο Ήλιος αλλά και η Αφροδίτη παρεάκι δίνουν το πρόσταγμα ότι το φυτίλι στον τομέα του φλερτ, θα ανάψει μέσα από ευφυολογήματα και έξυπνες ιδέες. Εντάξει σαν γυναίκα το παραδέχομαι και φαντάζομαι σχεδόν όλες μας, ότι οι ατάκες για να μας πλησιάσουν άντρες, ως επί το πλείστον, φτάνουν στα όρια του γελοίου. Ωστόσο, στο όνομα της διασκέδασης, μπορούμε να εξετάσουμε μερικές προσαρμοσμένες για τα επιμέρους ζώδια.
Από την πλευρά των άντρων, αφού το κάνετε με κάποια τουλάχιστον διάθεση δημιουργικότητας και με λίγη τύχη, ποιός ξέρει μπορεί να κάνετε εντύπωση ή τουλάχιστον να βάλετε ένα χαμόγελο στο πρόσωπο-στόχο σας, όταν συντονιστείτε με το ζώδιό της.

Κριός
Αν δεν πρηστούν τα χείλη σου, μετά από μία νύχτα πάθους μαζί μου.. κάτι έχει γίνει λάθος.
Ταύρος
Εγώ, εσύ και το ψυγείο! Τι λες? Είσαι για ένα τρίο;
Δίδυμοι
Ας μην στριμωχνόμαστε σε λέξεις.. μόνο σε αγκαλιές!!
Καρκίνος
Έχασα το αρκουδάκι μου, μπορώ να κοιμηθώ μαζί σου;
Λέων
Πόσο καιρό περίπου θα πάρει να παίζουμε το λιοντάρι και τον θηριοδαμαστή;
Παρθένος
Η ομορφιά σου αψηφά όλες τις πραγματικές και πολύπλοκες αναλύσεις.
Ζυγός
Το ωραιότερο χρώμα των χειλιών σου, θα είναι αυτό που θα παίρνουν μετά απ 'το φιλί μου.
Σκορπιός
Ο κατάλληλος άνθρωπος που θα σταθεί δίπλα σου δεν πρέπει να σε συμπληρώνει, αλλά να σε ολοκληρώνει.
Τοξότης
Γεια σας. Ονομάζομαι Έρωτας. Και θέλω να σας πω ότι χρειάζομαι την καρδιά μου πίσω.
Αιγόκερως
Ποιός σας ενοχλεί; Πείτε το σε εμένα. Θα αδιαφορήσουμε παρέα.
Υδροχόος
Θέλω να με κάνεις add στην καρδιά σου. Να με spamαρεις με τα φιλιά σου. Να μου χακάρεις το μυαλό μου. Να σερφάρεις πάνω στο κορμί μου.
Ιχθύες
Όσο μου μιλάς, το μόνο που σκέπτομαι είναι ότι χρειάζομαι βότκα λεμόνι με παγάκια. Χωρίς λεμόνι. Χωρίς παγάκια. Σκέτη. Μπουκάλι ολόκληρο κιόλας. Να το μοιραστώ μαζί σου...
Αυτές οι ατάκες δεν αποτελούν εγγύηση ότι θα πέσει το κορίτσι μόνο του. Η μοναδική και γοητευτική παράδοσή σας, απλά θα μπορούσε να στερεώσει τη διαπραγμάτευση.Θυμηθείτε, η αίσθηση του χιούμορ είναι ελκυστική. Όχι μόνο θα αποκαλύψει την χιουμοριστική πλευρά σας όταν πείτε τα «πολυμήχανα» ευφυολογήματα, αλλά θα καταλάβετε με μια γρήγορη ματιά, αν το αντικείμενο του ενδιαφέρον σας, εκτιμά επίσης την ανάλαφρη πλευρά της ζωής.
Ο Θεός, Βοηθός σας!

www.astrology.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger