E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ποιος και γιατί είπε στον Τατσόπουλο πως ψωνίζεται στο πάρκο;

Σάββατο 11 Μαΐου 2013



Την δική του εκδοχή για την δυσκολία του βουλευτικού αξιώματος εκφράζει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτρος Τατσόπουλος μέσω μίας φανταστικής ιστορίας.
Μέσω μίας ανάρτησης στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, ο Πέτρος Τατσόπουλος περιγράφει ένα φανταστικό σενάριο όπου αποφασίζει να αντιπαρατεθεί με έναν από τους διαδικτυακούς του υβριστές.
Απολαύστε την ιστορία του: «Θα σας δωσω σημερα ενα παραδειγμα για το τι τραβαμε εμεις οι βουλευτες, μπας και μας συμπονεσετε λιγουλακι κι αναψετε ενα κερακι για τη σωτηρια και της δικης μας της ψυχης. Υπαρχει λοιπον ενας καμμενος θερμοσιφωνας ονοματι “Δημητρης Αεκαρα”, σ’ ενα φασιστικο μπλογκ, που μου γραφει ηλεκτρονικα επι λεξει: “Βλακακο Πετραν ψευτομαγκα σε περιμενω να μου πεις που και ποτε να τα πουμε απο κοντα ρε απλυτε!!”… Πειτε λοιπον οτι εμενα μου τη δινει καποια στιγμη, δε γαμιεται, λεω, μια ψυχη που ειναι να ‘βγει-να ‘βγει, κι απανταω στον καμμενο θερμοσιφωνα: “Ναι ρε μαλακα, ελα αυριο στις εξι το απογευμα, στο Πεδιο του Αρεως, κατω απο το αγαλμα της Αθηνας”. Φανταστειτε και τη συνεχεια. Παω εγω αυριο στο Πεδιο του Αρεως, κατω απο το αγαλμα της Αθηνας, τσαμπουκαλωμενος, βλεπω εναν σφιχτερμαν να πλησιαζει και φτυνω μεσα απο τα δοντια: “Εισαι ο Δημητρης Αεκαρα;” – “Οχι”, μου λεει, “ειμαι ΠΑΟΚ”. Περναει μετα ενας αλλος, πιο του χεριου μου, και τον ρωταω: “Εισαι ο Δημητρης Αεκαρα;” – “Δεν ντρεπεστε”, μου λεει, “βουλευτης ανθρωπος, να ψωνιζεστε στο παρκο;”. Καταπτοημενος, ρωταω και τον τριτο περαστικο, τον υπερανω υποψιας: “Εισαι ο Δημητρης Αεκαρα;” – “Ειμαι ο,τι θελεις”, μου λεει αυτος… Βουλευτιλικια και μαλακιες. Βαρεα ανθυγιεινα».



http://www.koolnews.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger