E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΒΟΜΒΑ: Ποιος πασίγνωστος τραγουδιστής ήταν ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ;

Σάββατο 11 Μαΐου 2013


Την αποκάλυψη έκανε ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του. Ποιος είναι αλλά και τι είπε; Δείτε!

Ο λόγος για τον Snoop Dogg, ο οποίος έδωσε συνέντευξη στο γνωστό μουσικό περιοδικό «Rolling Stone» και αποκάλυψε ότι στο παρελθόν εκτός των άλλων που έχει κατά καιρούς πει ήταν και σωματέμπορος:

«Το 2003 είχα 10 γυναίκες και κάναμε τουρ με πουλμανάκι. Ηταν πόρνες και τις πλάσαρα σε γνωστούς αθλητές και celebrities. Ημουν σωματέμπορος κανονικά. Μπορούσα να κάνω ό,τι θέλω με αυτές τις γυναίκες. Να τις απολύσω, να κοιμηθώ μαζί τους, ήταν κατά κάποιον τρόπο δικές μου. Πάρα πολλοί αθλητές 'αγόραζαν' γυναίκες από εμένα. Ποτέ όμως δεν το έκανα για τα χρήματα. Το έκανα γιατί μου άρεσε. Θα μπορούσα να παίρνω τα χρήματα από τις πόρνες αλλά εγώ δεν τα έπαιρνα. Τους τα άφηνα». Και όσο για τη γυναίκα του, Shante, ο γνωστός ράπερ λέει: «Ηταν εκεί μαζί μου. Θα μπορούσε να φύγει αλλά δεν το έκανε».


http://www.soknews.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger