E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

NATALIE MORRIS: Ξαναπερπάτησε ενώ της έλεγαν ότι θα μείνει παράλυτη

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013



Μετά από μια τρομερή πτώση από τις σκάλες του σπιτιού της η 26χρονη Natalie Morris από το Rotherham της Αγγλίας έσπασε τη σπονδυλική της στήλη και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Μετά από μια πολύ σοβαρή χειρουργική επέμβαση οι γιατροί φάνηκαν απαισιόδοξοι και της ανακοίνωσαν ότι δεν θα ξαναπερπατήσει!

Η 26χρονη όμως να και πολύ απογοητευμένη επισκέφθηκε ένα κέντρο αποκατάστασης ώστε να προσπαθήσει.

Η Natalie τρισευτυχισμένη δήλωσε: «Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο τυχερή είμαι. Όταν πήγα για πρώτη φορά σκέφτηκα ότι δεν θα γίνει τίποτα, αλλά όταν περνούσαν οι μέρες ένιωθα ότι επιστρέφω από την κόλαση!»

«Μου είχαν πει ότι η περίπτωσή μου είναι δύσκολη και θα μείνω παράλυτη. Ήμουν τρομοκρατημένη. Νόμιζα ότι ποτέ δεν θα ξαναπερπατήσω.»

Μετά από 10 ημέρες όμως η Natalie τους άφησε όλους άφωνους με την πρόοδό της και στάθηκε ξανά στα πόδια της!

«Έκανα κάποιες δοκιμές και ευτυχώς είχα κάποια αίσθηση στο κάτω μέρος των ποδιών μου, οπότε ήταν ένα καλό σημάδι, αλλά δεν σκέφτηκα ποτέ ότι θα αναρρώσω τόσο γρήγορα.»

«Ένας γιατρός που με είδε μου είπε ότι κάποιος άλλος που έκανε την ίδια θεραπεία με μένα δεν ξαναπερπάτησε ποτέ!»

Η Natalie Morris, χρειάστηκε να υποβληθεί σε επτά ώρες χειρουργείου. Ήταν σαν να της «έχτισαν» από την αρχή την σπονδυλική στήλη της για να σταθεροποιηθεί ένας εύθραυστος σπόνδυλος.

http://www.dete.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger