E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Inked: Η Χριστίνα Κολέτσα μιλά για το tattoo που άλλαξε, την ροκ πλευρά της και τα χρήματα που (δε) θέλει

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013



Η Χριστίνα Κολέτσα φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Ιnked και εξήγησε γιατί, παρά την ενασχόλησή της με το λαϊκό τραγούδι, στη ζωή της είναι (και θα παραμείνει) ροκ.

Η 32χρονη τραγουδίστρια πόζαρε με σκούρο καστανό μαλλί, καυτά σόρτς και δερμάτινα για το περιοδικό Inked, ενώ μίλησε για τις φήμες περί νευρικής ανορεξίας, την κρίση στα νυχτερινά κέντρα, αλλά και τη μεγάλη της αδυναμία, τα τατουάζ.

Μιλώντας για την κρίση, η 32χρονη τραγουδίστρια παραδέχτηκε ότι δε ζει "σε άλλον πλανήτη", ενώ όπως είπε, έχει κάνει και από μόνη της υποχωρήσεις στη δουλειά της "Έχω πιάσει επιχειρηματία και του έχω πει 'Θέλω πιο λίγα'. Όταν βλέπεις ότι ο κόσμος δίπλα σου υποφέρει, δεν μπορείς να βγαίνεις και να λες "Θέλω τόσα". Είναι τραγικό", είπε, ενώ τόνισε πως "οι μέρες λειτουργίας των μαγαζιών έχουν περιοριστεί από πέντε σε δύο" και ότι "κάπου εκεί καταλαβαίνει κανείς ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει".
  
Η Χριστίνα Κολέτσα πάντως, δεν κάνει εκπτώσεις στην διατροφή της."Όποιος λέει ότι είμαι ανορεξική, λέει βλακείες. Ποτέ δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα η διατροφή μου, τα κιλά μου, πως θα φαίνομαι. Κάνω υπερβολές, αλλά από την αντίθετη πλευρά. Δηλαδή, μπορεί να ξυπνήσω και να φάω αβγά με μπέικον και να ξαναφάω μετά από λίγες ώρες", παραδέχτηκε.

Η σχέση της με τα tattoos πάντως είναι παθιασμένη, αλλά πάντα σε λογικά πλαίσια. "Για μένα το κάθε κομμάτι που έχω πάνω μου θεωρώ ότι είναι κι ένα κομμάτι του εαυτού μου. Ουσιαστικά αποτυπώνω στο σώμα μου τον ίδιο μου τον εαυτό. Δεν έχω μετανιώσει, μέχρι στιγμής βέβαια, για κανένα από τα tattoos που έχω χτυπήσει". είπε, ενώ συνέχισε "Δε θεωρώ ότι τα τατουάζ είναι μόδα. Όταν αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου, πριν από οκτώ-εννέα χρόνια, σκεφτόμουν ότι το σώμα μας είναι ένα μέσο σε αυτή τη ζωή και αυτό το σώμα που μάς δόθηκε για να το κάνουμε ότι θέλουμε εμείς.   Οπότε, μου αρέσει σε αυτά τα λίγα -μπροστά στην αιωνιότητα- χρόνια που θα ζήσω να χαρώ το κορμί μου και να το διακοσμήσω όπως θέλω εγώ. Πάντα με σεβασμό".

Αναφερόμενη και στο τατουάζ που έχει χτυπήσει για τον Νίκο Γιγουρτάκη, η τραγουδίστρια είπε χαρακτηριστικά ότι ήταν και το πρώτο της. "'Ήταν πίσω στο σβέρκο, με τα αρχικά ενός ανθρώπου που έχει φύγει από τη ζωή, του Γιγουρτάκη. Τώρα έχω κάνει cover up και έχω γράψει το αρχικό μου, το "C".
 
http://www.cosmo.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger