E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Μάτζικ Τζόνσον: Ήξερα πως ο γιος μου είναι γκέι από τα 12 του

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013


Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του γιου του Μάτζικ Τζόνσον, με τον σύντροφό του, έγινε πρωτοσέλιδο στις ΗΠΑ και ο θρύλος του NBA έκανε δηλώσεις για τη συγκεκριμένη επιλογή του παιδιού του.
«Εγώ και η σύζυγός μου, Κούκι, γνωρίζαμε πως ο γιος μας, ο EJ, είναι γκέι από την ηλικία που εκείνος ήταν 12». Μάλιστα, ο πρώην παίκτης των Los Angeles Lakers, θυμήθηκε την κουβέντα που είχε με τον γιο του, για το θέμα αυτό: «Θα σε αγαπάμε όποιος και αν είσαι, ό,τι και αν κάνεις. Εμείς θέλουμε να αγαπάς τον εαυτό σου».
Μάλιστα, αναφέρθηκε και στη νευρικότητα του γιου του, όταν έκαναν για πρώτη φορά τη συγκεκριμένη κουβέντα: «Ήθελε να είναι σίγουρος πως νιώθω εντάξει. Δεν ανησυχούσε για τη μητέρα του, όσο για το πώς αισθανόμουν εγώ».
Ο Μάτζικ Τζόνσον, πέρασε δύσκολες ώρες το 1991, όταν και ανακοίνωσε πως είναι φορέας του ιού HIV. Από τότε συμμετέχει ενεργά σε καμπάνιες για να ευαισθητοποιήσει ανθρώπους εναντίον του AIDS.
«Με ενοχλούν οι διακρίσεις. Έχω συμπαρασταθεί στη γκέι κοινότητα και στους αγώνες τους, λόγω του AIDS. Έχουμε 2013 και θα πρέπει να σταματήσουμε τις διακρίσεις», τόνισε ο Μάτζικ.






http://www.koolnews.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger