E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: Έλα , ποιος είναι;

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Κωστίκας - Γιωρίκας κλασικό σκηνικό, θέλει ο Κωστίκας να αγοράσει καινούριο κινητό, το λέει στον Γιωρίκα για να τον συμβουλεύσει που να πάει.

Πάει την άλλη μέρα, παίρνει ένα σούπερ ουάου κινητο, smartphone, 5g, wi fi touchscreen τα πάντα όλα. Τον παίρνει ο Γιωρίκας τηλέφωνο, τον ρωτάει αν πήρε τηλέφωνο, "τι να σου λέω τα πάντα όλα, φανταστικό κινητο, να φανταστείς μ άρεσε τόσο πολύ που σου πήρα και σένα δώρο ένα ίδιο, θα στο στείλω αύριο" απαντάει ο Κωστίκας.

Πράγματι, παραλαμβάνει το καινούριο κινητό ο Γιωρίκας και με το που το θέτει σε λειτουργία αρχίζει και χτυπάει. Μην γνωρίζοντας και πολλά, πατάει ένα κουμπί και το σηκώνει.
"Έλα Γιωρίκα, ο Κωστίκας είμαι. Το πήρες το κινητό ;"
"Ναι ρε Κωστίκα, σ´ ευχαριστώ πολύ για το δώρο αλλά δεν το έχω μάθει να το χειρίζομαι καλά"
"Θα μάθεις Γιωρίκα, αλλά κάτσε να σε πάρω σε λίγο γιατί κάτι ψάχνω"

Μετά απο 5 λεπτά ξαναχτυπάει το κινητό, βιντεοκλήση όμως αυτή τη φορά.

Το σηκώνει ο Γιωρίκας και τι να δει. Ένα τύπο με μαύρη κουκούλα fullface που κάπνιζε ένα πούρο και να του λέει " έλα ρε"
"Έλα , ποιός είναι;" απαντάει απορημένος ο Γιωρίκας
"Έλα ρε, εγώ είμαι"
"Ποιός είσαι εσύ; Σε ξέρω;"
" εγώ ρε Γιωρίκα, ο Κωστίκας είμαι"
" έλα ρε Κωστίκα, γιατί είσαι έτσι ντυμένος και δεν σε γνώρισα;"
"Σε παίρνω με απόκρυψη!!!"

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger