E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι: 1986/Λάκης Παπαδόπουλος - Ελένη Δήμου/Πάρε πασά μου

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013



Το 1986 κυκλοφόρησε ο δίσκος της Ελένης Δήμου ''Κατά βάθος... αλεπού'' όπου βρίσκεται το ανεπανάληπτο και χαριτωμένο ντουέτο με το Λάκη Παπαδόπουλο με τίτλο ''Πάρε πασά μου''.

Οι στίχοι του κομματιού ανήκουν στη Μαριανίνα Κριεζή και η μουσική στο Λάκη Παπαδόπουλο.
Λάκης Παπαδόπουλος - Ελένη Δήμου ''Πάρε πασά μου'' (1986)
Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος



Στίχοι:
Άνοιξε απόψε την καρδιά σου
να διαβάσω κάθε μυστικό
και από τα λίγα πράγματά σου
δώσε μου το πιο προσωπικό.
Πάρ' το κι ας κρατάω χαρακτήρα
κι ας μην το μοιράζομαι ποτέ
είναι στο τζαμάκι του νιπτήρα
μέσα στο ποτήρι το ριγέ.
Πάρε, πασά μου, την οδοντόβουρτσά μου
δως μου κι εσύ τη μοναξιά σου τη μισή
κι ας ορκιστούμε πως θα μοιραστούμε
θα μοιραστούμε την υπόλοιπή μας τη ζωή.
Είσαι απ' αυτές που την καρδιά τους
εύκολα τη δίνουν δυστυχώς
μόνο που την οδοντόβουρτσά τους
δεν τήνε δανείζουν κανενός.
Είσ' ένα παιδί που του αξίζουν
των παραμυθιών οι θησαυροί
όμως τα ματάκια σου δακρύζουν
για μια οδοντόβουρτσα σκληρή.
Πάρε, πασά μου, την οδοντόβουρτσά μου
δως μου κι εσύ τη μοναξιά σου τη μισή
κι ας ορκιστούμε πως θα μοιραστούμε
θα μοιραστούμε την υπόλοιπή μας τη ζωή.

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger