E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Σε ποια και γιατί έβγαλε μαχαίρι η Αλεξανδράκη;

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013



Μαχαίρι έβγαλε η Δήμητρα Αλεξανδράκη, με το οποίο και απείλησε κοπέλα που έκανε ένα «μοιραίο λάθος».

Το μοντέλο σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα News αναφέρθηκε την πιο μεγάλη τρέλα που έχει κάνει για έναν άντρα και ανέφερε πως: «Έχω σκαρφαλώσει στον 2ο όροφο και με πέρασε για τον Spiderman! Είχα ξεχάσει τα κλειδιά μου στο σπίτι και εκείνος κοιμόταν όταν χτυπούσα, δεν άνοιγε και τρελάθηκα. Είπα κάτι άλλο τρέχει και σκαρφάλωσα από τον εξωτερικό σωλήνα του σπιτιού και μπήκα μέσα».

Είναι αρκετά ζηλιάρα στις σχέσεις της, τόσο ώστε όπως είπε η ίδια:
«Κάποιες φορές μάλιστα αισθάνομαι πολύ ανασφαλής, γίνομαι killer άμα νιώσω ότι απειλείται η σχέση μου. Έχει τύχει σε κοπέλα που πήγε να πλησιάσει τον καλό μου να της βγάλω μαχαίρι και να της πω “θα σ’ το καρφώσω”!

Τα δικά μου… χωράφια δεν τα πατάει άλλος. Από τότε με είδε μια φορά τυχαία έξω και άλλαξε δρόμο, ούτε καν μπήκε στο μαγαζί που μπήκα».

Πηγή: gossip-tv.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger