E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

VIDEO: Ο γολγοθάς 22χρονης που κόντεψε να πεθάνει από πλαστική στήθους

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Μια 22χρονη κοπέλα που πέρασε από Γολγοθά για να κάνει πλαστική στήθους εξομολογήθηκε τη συγκλονιστική της περιπέτεια στην Τατιάνα Στεφανίδου και στο «ΜΙΛΑ». «Ήταν κάτι που πάντα ήθελα να κάνω. Όταν ασχολήθηκα με τον χώρο είδα ότι έτσι θα κέρδιζα περισσότερες δουλειές. Ως μοντέλο και ηθοποιός επέλεξα ν’ αυξήσω το στήθος μου» είπε. Πως επέλεξε τον πλαστικό; «Είχα ακούσει για αυτόν. Ήταν γνωστός και είχα δει και δουλειές του. Έδειξα εμπιστοσύνη αμέσως. Ο τρόπος με τον οποίο χειρουργήθηκα όμως ήταν παλιά μέθοδος». «Έπρεπε να μείνω ένα μήνα στο κρεβάτι, όπου τελικά έγιναν οχτώ μήνες. Ό,τι χειρότερο γιατί με πήγε πίσω στη δουλειά μου» είπε η 22χρονη. Περιγράφοντας την ιστορία της είπε πως «όταν ξύπνησα από η νάρκωση ένιωθα έναν ιδιαίτερο πόνο στ’ αριστερά μου. Έκανα συνέχεια ράμματα, συνολικά πέντε φορές. Κάθε φορά μου άνοιγαν. Μου κόλλαγε διαρκώς γάζες μήπως ενωθεί το δέρμα μου. Η εξήγηση του ήταν ότι φταίω εγώ και το δέρμα μου. Ήθελε να με ξαναβάλει στο χειρουργείο και να μου βάλει άλλο ένθεμα».

Δείτε το βίντεο
http://ierosagonnews.blogspot.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger