E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Γ. Μανώλης: Να παραιτηθεί της ασυλίας του ο κ. Καμμένος

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012



«Έχει πει πολλά για τα οποία πρέπει να του κάνω μήνυση»
Δριμεία επίθεση κατά του προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνου Καμμένου εξαπέλυσε το πρώην μέλος της Διοικούσας Επιτροπής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Γιάννης Μανώλης, καλώντας τον να παραιτηθεί της ασυλίας του.

«Ας πάει να μου κάνει μήνυση για το non paper, όταν δεν αντέχεις να συζητάς, φεύγεις σα λαγός», είπε το πρώην μέλος της διοικούσας Επιτροπής μιλώντας στον Alpha 989 και πρόσθεσε: «να παραιτηθεί της ασυλίας του (ο κ. Καμμένος) γιατί έχει πει πολλά για τα οποία πρέπει να του κάνω μήνυση»

«Δεν αντέχω τον Καμμένο σε ένα κόμμα που θεωρεί τσιφλίκι και λέει πράγματα που δε στέκουν. Δεν μπορεί ένας αρχηγός να λέει διάφορα πράγματα και μετά να ξεφτιλιζόμαστε. Μας είπε πως θέλουμε να είμαστε μικρό κόμμα για να μην πάρουμε την ‘’καυτή πατάτα’’ » δήλωσε ο κ. Μανώλης, με αφορμή τις δηλώσεις Καμμένου για το δολάριο και τη συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κ. Μανώλης ξεκαθάρισε ότι δεν επιστρέφει στη ΝΔ, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αν ήμουν στην ΝΔ, θα ήμουν βουλευτής και μπορεί και υπουργός. Δεν έφυγα για να γυρίσω. Από την ΝΔ έφυγα μόνος μου και δεν πρόκειται να γυρίσω»

Ο κος Μανώλης υποστήριξε ότι «δεν έφυγα από τις θέσεις και τις απόψεις μου. Απλά δεν υπάρχει κόμμα. (Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες) είναι ένα μόρφωμα που ο κ. Καμμένος δεν θέλει να το κάνει κόμμα» και πρόσθεσε ότι «δεν εκφράζω παρά μόνο τον εαυτό μου. Αλλά είμαι βέβαιος ότι πολλοί έχουν την ίδια αγωνία με εμένα».

Με αφορμή το non paper, το πρώην μέλος της Διοικούσας Επιτροπής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων τόνισε ότι «το περιβόητο non paper ουσιαστικά κατέρριψε όλο το εγχείρημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων»

Για την ενδεχόμενη συνεργασία των Ανεξαρτήτων Ελλήνων με το ΣΥΡΙΖΑ ο κος Μανώλης κατέληξε λέγοντας ότι «μιλάει (ο κ. Καμμένος) για συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό δεν προκύπτει από κανένα όργανο»



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger