E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΤΖΟΥΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ Μιλησε για τα "ροζ" DVD - Ειναι ολα θεμα... DNA, ειπε!

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012


Σε μία... κατάθεση ψυχής προχώρησε  η Τζούλια Αλεξανδράτου μέσα από συνέντευξή της. Μεταξύ άλλων, μίλησε για τις πολυσυζητημένες ροζ ταινίες που έχει γυρίσει στο παρελθόν.
Τα έκανε όλα για τα λεφτά και δεν μετανιώνει για τίποτα είναι η ουσία των απαντήσεών της.  Αυτά τα ξέραμε, μας τα έχει ξαναπεί! Η εθνική μας πορνοστάρ λοιπόν, αυτή τη φορά προσπάθησε να εμβαθύνει ακόμη περισσότερο στους λόγους που την ώθησαν  να πρωταγωνιστήσει στα DVD. Τόλμησε λοιπόν λόγω... DNA είναι η νέα απάντησή της. Τόσο απλό! Δεν το λέμε εμείς η ίδια το... αποκάλυψε:
«Τα έκανα όλα στην ζωή μου. Τραγούδι, μόδα, υποκριτική, εξώφυλλα. Και δε τα τονίζω αυτά για να πούνε κοίτα η Τζούλια τι έκανε. Στη συνέχεια ήρθε η πρόταση για αυτά τα DVD που ανέφερες. Ήταν πάρα πολύ καλά τα χρήματα. Απλά ήταν τολμηρό για την Ελλάδα και η κοινωνία για να στο πω απλά δε το αποδέχτηκε έτσι όπως κάνουν στο εξωτερικό. […]
Δε με έχω δει ποτέ. Απλά ήταν μια επιλογή της εποχής. Τόλμησα και αυτό επειδή έχω το Αγγλικό DNA λόγω καταγωγής της μαμάς. Δεν είμαι άνθρωπος που θα σου πω μετάνιωσα. Ποτέ δε το έχω πει στη ζωή μου. Δεν έχω τα ταμπού και τα κόμπλεξ των Ελληνίδων και έτσι αν μου έκαναν την πρόταση σήμερα να το ξαναέκανα θα έλεγα ναι αλλά όχι τόσο σκληρό. Πιο soft», δήλωσε η Τζούλια Αλεξανδράτου στην εφημερίδα "Νews".

http://www.radar.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger