E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ενας Σερραιος φαβορι για προσωπο του Versace!

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012


Ένας 22χρονος Έλληνας, ο Ηρακλής Κόζας, είναι φαβορί για την νέα παγκόσμια καμπάνια του οίκου Versace και, μάλιστα, μπήκε στους τρεις επικρατέστερους ξεπερνώντας μοντέλα από όλη την Ευρώπη! 
Ο 22χρονος πέρασε από κάστινγκ μαζί με μοντέλα από κάθε γωνιά της Ευρώπης προκειμένου να βρεθεί το νέο πρόσωπο του γνωστού οίκου μόδας. «Είμαι πολύ χαρούμενος! Δεν ξέρω ποιο θα είναι το αποτέλεσμα, μόνο και μόνο όμως που κατάφερα να είμαι στους τρεις επικρατέστερους, είναι πολύ σημαντικό για μένα», λέει ο ίδιος στην εφημερίδα «Espresso».
Με καταγωγή από τις Σέρρες, ο Ηρακλής ζει μόνιμα στη Θεσσαλονίκη και «οργώνει» πασαρέλες και φωτογραφικούς φακούς, με αποτέλεσμα εδώ και περίπου έξι μήνες να είναι με μια βαλίτσα στο χέρι. Πρόσφατα δε, πρωταγωνίστησε στη νέα καμπάνια της «Modus Vivendi», υποδυόμενος τον hot ψαρά!
kozas

«Είναι δύσκολη περίοδος για όλους. Αναλόγως πως θα κυλήσουν τα πράγματα, θα εξαρτηθεί και αν θα μετακομίσω μόνιμα στην Αθήνα. Ποτέ δεν προγραμματίζω τι θα κάνω στη ζωή μου. Πάντα κοιτάω να κάνω αργά και σταθερά βήματα», αναφέρει ο σέξι μελαχρινός.

Τονίζοντας ότι έχει βαρεθεί τα one night stands, ο Ηρακλής παραδέχεται ότι είναι φρεσκοχωρισμένος: «είμαι μόνος μου εδώ και ενάμιση μήνα. Πέρασα δύσκολα μετά τον χωρισμό μου, όμως, τώρα είμαι καλά και κοιτάω μπροστά».
Κι αν ενδιαφέρεσαι, το μοντέλο αποκαλύπτει πως ζητάει από μια γυναίκα χιούμορ, αυθορμητισμό, ειλικρίνεια και ανεξαρτησία, ενώ επισημαίνει πως ο ίδιος δίνεται 100% στη σχέση του!

http://www.tuned.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger