E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Περικλης Στεργιανουδης: “Διασημοι gay με ρωτησαν ποσα θελω για να κανουμε ερωτα”

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012


Ο Περικλής Στεργιανούδης, νικητής του τελευταίου Fame Story, που προβλήθηκε στην Ελλάδα μίλησε με σκληρή γλώσσα για όλους και για όλα στον Γιάννη Βίτσα και στο Super Tv.Σου είπαν ποτέ «Aν έρθεις μαζί μου, θα κάνεις καριέρα»;
Δεν μου είπαν ατάκα τύπου «Αν έρθεις μαζί μου, θα κάνεις καριέρα». Αυτό το απαξιώ. Το θεωρώ γελοίο. Μου την έπεσαν διάσημοι gay και μου είπαν: «Πόσα ζητάτε να κάνουμε έρωτα;». Τους απάντησα «Αν γίνει και ο Περικλής gay, μετά θα χαθεί ο όλος ο πλανήτης»!
Εννοείς ότι σου ζήτησαν πληρωμένο έρωτα;
Με ρώτησαν πόσα θέλω. Προσπαθούν να σε δελεάσουν με το χρήμα, και υπάρχουν πολλοί -συνήθως Αλβανοί- που υποκύπτουν.
Πώς αντέδρασες;
Έμεινα με ανοιχτό το στόμα. Γιατί εγώ είμαι κλασικός τύπος ακόμα με τη χωρίστρα μου. Δεν ξεφεύγω. Τους έλεγα «Εγώ, παιδιά, είμαι άνδρας» και μετά ήρθε η ατάκα «Οι πραγματικοί άνδρες πάνε με τους άνδρες». Τι να απαντήσεις σ’ αυτό το θέμα! Και μόνο με τη σκέψη κάνω εμετό. Τώρα πια αυτό είναι της μόδας στην Ελλάδα, απ’ ό,τι κατάλαβα.

http://www.tuned.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger