E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η θεα Σαρλιζ Θερον σε μια από τις πιο σεξι φωτογραφησεις που εχει κανει ποτε [φωτος] Πηγή: Η θεά Σαρλίζ Θερόν σε μια από τις πιο σέξι φωτογραφήσεις που έχει κάνει ποτέ [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/70463#ixzz28H6qHimn

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012


Μία το ξύρισμα το κεφαλιού της για της ανάγκες της νέας της ταινίας, μία ο νέος της σύντροφος, ο οποίος δεν είναι και κουκλάκι ζωγραφιστό, οι θαυμαστές της Σαρλίζ Θερόν είχαν αρχίσει να απογοητεύονται από το σέξι είδωλό τους. Για αυτό κι εκείνη είπε να τους κάνει ένα δωράκι, με μια καυτή φωτογράφηση για λογαριασμό ιταλικού περιοδικού.
Η 37χρονη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός πόζαρε στο φακό του Μπρούνο Ντάγιαν για το ιταλικό Max Οκτωβρίου, με το αποτέλεσμα να αναδεικνύει τη σέξι αλλά και φινετσάτη εικόνα της.
Στη συνέντευξη που συνοδεύει τη φωτογράφηση, η Σαρλίζ μίλησε για το ξεκίνημά της στο χώρο του μόντελινγκ, αλλά και για τον υιοθετημένο γιο της, Τζάκσον, για τον οποίο είπε: «Όταν κρατάω το γιο μου στην αγκαλιά μου ξεχνάω τα πάντα».
«Όταν επιστρέφω σπίτι, φοράω την πιζάμα μου, ταΐζω τα σκυλιά μου και αισθάνομαι ότι επιστρέφω στο φυσιολογικό μετά από την υπερέκθεση του εαυτού μου», κατέληξε.










Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger