E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Με χτυπουσε συχνα ο πατερας μου», αποκαλυψε ο Σβαρτσενεγκερ στον Αλιαγα

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012


Άκρως αποκαλυπτικός ήταν ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ στην συνέντευξη που παραχώρησε στον Νίκο Αλιάγα. Εκεί που μίλησε για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια και την σημασία της σκληρής δουλειάς.
«Δεν ήμουν ευτυχισμένος στην παιδική μου ηλικία. Μεγάλωσα με δύσκολο τρόπο. Ο πατέρας μου με χτυπούσε συχνά». Αυτό δήλωσε ο πρώην κυβερνήτης της Καλιφόρνιας στον δημοφιλή Έλληνα παρουσιαστή.
Προσθέτοντας πως «Ήμουν πάντα πολύ φιλόδοξος. Είχα μεγάλα όνειρα για μένα. Ήθελα πολύ να ξεφύγω από τη νοοτροπία του χωριού που μεγάλωσα. Όταν είδα τις εικόνες των αστέρων του Χόλιγουντ, αποφάσισα να φύγω από την Αυστρία».
Συγκεκριμένα όσον αφορά το πως πέτυχε τους στόχους τους, ο Άρνολντ είπε «Αν δουλέψεις πολύ, μπορείς να καταφέρεις πολλά».

http://www.iefimerida.gr
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger