Οι φωτογραφίες που είχανε διαρρεύσει τελικά ήταν πέρα για πέρα αληθινές, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Τον σχεδιασμό του, τον έχει αναλάβει ο αρχισχεδιαστής της VW, Walter de Silva και στην ουσία αποτελεί την εξέλιξη του Golf 6 έχοντας μια φρεσκάδα και νέα στοιχεία, δίνοντας του μια πιο coupe σχεδίαση οροφή από το απερχόμενο μοντέλο. Διαθέτει απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ, μικρό παράθυρο στη μπροστά κολόνα, κεκλιμένη γραμμή οροφής και φορά φώτα λεπτά LED μπροστά-πίσω (σίγουρα θα υπάρχουν και απλά φώτα αλογόνου στις απλές εκδόσεις).
Το εσωτερικό του σου βγάζει μια στιβαρότητα και διαθέτει νέας σχεδίασης κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι με χρωμιομένα διακοσμητικά. Η LCD οθόνη πολλαπλών λειτουργιών έχει μεγαλώσει και θυμίζει αυτή του νέου Beetle. Θα υπάρχουν 3 διαθέσιμες οθόνες στη κεντρική κονσόλα. Μια entry-level ασπρόμαυρη 5″, μια έγχρωμη 5,8″ και μια 8,0″ με δυνατότητα αναπαραγωγής 3D υλικού, ενώ το χειρόφρενο του έχει αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρονικό σύστημα. Νέοι είναι και οι αεραγωγοί με την κεντρική κονσόλα να είναι ελαφρώς στραμμένη στον οδηγό και να συνεχίζει να έχει συντηρητική σχεδίαση και να θυμίζει αρκετά αυτή του Passat. O πίνακας οργάνων του αποτελείται από δύο μεγάλα όργανα του ταχύμετρου και του στροφόμετρου και στη μέση υπάρχει μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη.
Η κατασκευή του έχει ήδη ξεκινήσει στα εργοστάσια της VW στο Wolfsburg και στο Zwickau στη Γερμανία. Έχει διαστάσεις 4,255 μέτρα μήκος, 1,799 μέτρα πλάτος, 1,452 μέτρα ύψος, μεγαλύτερο κατά 56 mm μήκος και 28 mm πλάτος, κοντύτερο κατά 28mm, το μεταξόνιο του έχει αυξυθεί κατά 59 mm, ενώ το μπροστά μετατρόχιο έχει μεγαλώσει κατά 8 mm και το πίσω κατά 6 mm. Οι αυξημένες διαστάσεις έχουν ως αποτέλεσμα ο χώρος στο εσωτερικό της καμπίνας να έχει αυξηθεί κατά 14 mm φτάνοντας πλέον τα 1,750 mm, ο χώρος των ποδιών των πίσω επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 15 mm, ενώ ο χώρος των ώμων έχει αυξηθεί κατά 31 mm μπροστά και 30 πίσω. Σε ότι αφορά τον χώρο των αποσκευών αυτός αγγίζει τα 380 λίτρα, 30 περισσότερα από αυτόν την προηγούμενης γενιάς. Σε ότι αφορά τα καθίσματα, αυτά βρίσκονται πιο κοντά στο πάτωμα.
Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τον Νοέμβριο του 2012 και ζυγίζει μόλις 1.050 κιλά, 100 κιλά λιγότερα σε σχέση με το Golf 6. Η Volkswagen αναφέρει ότι η μείωση των κιλών αυτών επιτεύχθηκε κατά 38 κιλά λόγω της λεπτότερου χάλυβα και αλουμινίου στο σώμα του αυτοκινήτου, κατά 26 κιλά λόγω των αλουμινένιων μερών στο σασί, 12 κιλά από τον εξοπλισμό και 3 κιλά από τη νέα καλωδίωση. Το συνολικό βάρος του Golf στην βασική έκδοση ανέρχεται στα 1.050 κιλά. Ως αποτέλεσμα του μικρότερου βάρους, μειώθηκε και η μέση κατανάλωση του, ξεκινώντας από 13,9% φτάνοντας έως τα 23% σε μερικές εκδόσεις.
Η μεγάλη διαφορά του νέου Golf είναι ότι κατασκευάζεται πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα MQB, την ίδια που φορά και το ολοκαίνουργιο Audi A3 με την ανάρτηση του να αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το σύστημα διεύθυνσης του διαθέτει 5 προγράμματα Eco, Sport, Normal, Individual και Comfort.
Κάτω από το καπό δεν έχει γίνει κάποια έκπληξη και έτσι το νέο Golf θα φορά μια γκάμα TSI και TDI κινητήρων οι οποίοι θα αποδίδουν περισσότερο σε σχέση με τους τωρινούς. Θα υπάρχει ο 1.400αρης TSI που θα αποδίδει από 140 άλογα, ο 2.0-λιτρος TDI θα αποδίδει 184 άλογα με 379 Nm ροπής, ενώ η έκδοση GTD θα φορά ένα twin-turbo πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 223 ίππων. Επίσης θα τοποθετηθεί και ο νέος 1.400αρης TSI κινητήρας με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, που τοποθετήθηκε αρχικά στο Volkswagen Polo BlueGT, ενώ θα φορεθεί και στο νέο A3. Επίσης θα υπάρχει και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση η οποία θα ονομάζεται E-Golf. Θα υπάρχει επίσης ο νέος TDI 1.600 κ.εκ. της οικογένειας EA288, ο οποίος θα αποδίδει 105 άλογα, θα έχει μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα/100 χλμ και θα εκπέμπει 99 γρ/χλμ. Η έκδοση BlueMotion έχει μέση κατανάλωση μόλις 3,2 λίτρα/100 χλμ και 85 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Η Volkswagen αναφέρει ότι θα είναι το καθαρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, ακόμη και από το Toyota Prius, χάρη στο ελαφρύ του βάρος, μόλις 1.050 κιλά και στον χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή, 0.274 Cd. Η έκδοση Golf 1.2 TSI BlueMotion εκπέμπει 113 γρ/χλμ CO2. Ο 1.400αρης TSI στην έκδοση με τα 140 άλογα, όταν συνδυάζεται με το 7-τάχυτο DSG κιβώτιο, θα έχει μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ με 1112 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
Σε ότι αφορά την GTI έκδοση. Στο Παρίσι θα παρουσιαστεί το GTI Concept με την έκδοση παραγωγής να παρουσιάζεται 7 μήνες μετά, στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013. Θα φορέσει νέα ανάρτηση με το σώμα του αυτοκινήτου να είναι κατασκευασμένο από ένα ελαφρύτερο χάλυβα υψηλής αντοχής αλλά και πολλά μέρη αλουμινίου όπως η οροφή και το καπό. Με 100 κιλά λιγότερα το νέο Golf GTI θα έχει καλύτερη αναλογία βάρους/ιπποδύναμης, καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές αλλά και μειωμένη τιμή. Θα φορά τον 2.0-λιτρο TFSI EA888 βενζινοκινητήρα ο οποίος θα αποδίδει τελικά 225 άλογα, και όχι 264 όπως είχε κυκλοφορήσει αρχικά. Επίσης το GTI θα φορά το νέο ηλεκτρονικό μπροστά διαφορικό VAQ, το οποίο έκανε ένα από τα πρωτότυπα Golf GTI να γυρίσει στο Nurburgring 8 δευτερόλεπτα γρηγορότερα σε σχέση με την τωρινή γενιά. Η έκδοση R θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2013, θα είναι τετρακίνητο και οι φήμες θέλουν να αποδίδει 290 άλογα. Η Volkswagen δοκίμασε να χωρέσει τον 2.500 κ.εκ TFSI κινητήρα των TT-RS και RS3, αλλά η λύση απορρίφθηκε λόγω χώρου. Έτσι το νέο Golf R θα φορά τον δυνατό 2,0-λιτρο TFSI EA888.
Για πρώτη φορά, το Golf θα αποκτήσει plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα αποδίδει 246 άλογα με 5.6 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση. Το νέο Golf θα διαθέτει αλουμινένια μέρη στο πάτωμα, στο πορτ μπαγκάζ και στο πλαίσιο του παρμπρίζ. Ωστόσο, δεν έχει ξεκαθαριστεί αν τα αλουμινένια μέρη τα έχει μόνο η υβριδική έκδοση ή GTI έκδοση ή όλες οι εκδόσεις του.
Σε ότι αφορά τα συστήματα που θα φορά το νέο Golf. Θα υπάρχει ένα ενεργό cruise control, ένα ημι-αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος καθώς και ένα 8″ σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Θα υπάρχουν τετρακίνητες 4Motion εκδόσεις καθώς και ενεργοί προφυλακτήρες στις Bluemotion εκδόσεις. To σύστημα διεύθυνσης του θα είναι μεταβλητής υποβοήθησης, με πέντε προγράμματα, Eco, Sport, Normal, Individual και Comfort.
Σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων. Τα entry-level μοντέλα θα εφοδιάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα υπόλοιπα μοντέλα να έχουν την δυνατότητα να φορέσουν αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG 6 και 7 σχέσεων.
Από πλευράς εξοπλισμού θα διαθέτει ενεργό cruise control αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος με ταχύτητες έως 30 χλμ/ώρα (παρόμοιο με αυτό που φορά το up!, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης, σύστημα αναγνώρισης των πινακίδων οδικής σήμανσης, τον νέο βοηθό παρκαρίσματος OPS με γραφικό σύστημα 360 μοιρών καθώς και ενεργά φωτιστικά σώματα.
Στο Παρίσι θα παρουσιαστεί η πεντάπορτη έκδοση, με την τρίπορτη να παρουσιάζεται λίγο αργότερα, ενδεχομένως στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο. Οι πωλήσεις της πεντάπορτης έκδοσης του νέου Golf θα ξεκινήσουν από τον Νοέμβριο του 2012 στη Γερμανία με αρχική τιμή τις 16.500 ευρώ.
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !