E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

δεν ειχα να φαω και να πληρωσω τις αναγκες του σπιτιου μου λεει ο γιαννης γιοκαρινηςυ

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012



«Βέβαια και πέρασα δύσκολες στιγμές από οικονομικής άποψης. Έμαθα, όμως, έτσι να κάνω και τα αρνητικά θετικά» αναφέρει ο Γιάννης Γιοκαρίνης.
 «Έμαθα να ζω και χωρίς δραχμή και με εκατομμύρια παραμένοντας ο ίδιος. Δεν είχα να φάω, δεν είχα να πληρώσω τις υποχρεώσεις του σπιτιού μου, τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ. Την έβγαζα με μια ντομάτα και ψωμί. Πέρασα τέτοιες στιγμές. Δεν «μάσησα» όμως. Ήμουν ο ίδιος, όπως τότε, που μου ήρθαν τα λεφτά που δεν τα περίμενα. Τα κατάφερνα πάντα και στα δύσκολα» συμπληρώνει στο Εγώ ο τραγουδοποιός.
http://www.gossip-tv.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger