E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

εξαλλη η σμαραγδα καρυδη με το δημοσιευμα

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012


Για το πόσο έξαλλη έγινε όταν τα περιοδικά έγραψαν για το «δράμα της Σμαράγδας», μίλησε η Σμαράγδα Καρύδη...
«Έγινα έξαλλη. Δυστυχώς, αρχικά ο πατέρας μου πήρε την αρρώστια του πιο δύσκολα απ΄ότι έπρεπε. Τώρα είναι καλά!»
Παράλληλα, παραδέχεται πως κλαίει εύκολα:
«Είμαι εύκολη στο δάκρυ. Είμαι μελοδραματική στις αντιδράσεις μου. Κάνω περισσότερη φασαρία από το κανονικό».
Στη συνέχεια, παραδέχεται πως με τους άντρες έχει μια… «δυσκολία», αφού όπως λέει «δεν έχουν οικειότητα μαζί μου στην αρχή. Κάτι τρέχει με τα μούτρα μου και είναι επιφυλακτικοί. Μετά βλέπουν ότι συμπεριφέρομαι σαν αντράκι και ξεκλειδώνουν».
Μιλώντας για την οικονομική κρίση, λέει πως πλέον ντρέπεται να ψωνίσει:
«Δεν πάω, και ανακάλυψα πως δεν το έχω ανάγκη. Ακόμα και να είχα χρήματα για ξόδεμα, θα ντρεπόμουν να πάω να ψωνίσω σ΄ένα ακριβό μαγαζί».
Τέλος, αποκάλυψε πως τις διακοπές της, τις πέρασε στην Αίγινα:
«Έμεινα δυο ολόκληρους μήνες. Για πρώτη φορά έκανα τόσο καιρό διακοπές».
Τι κάνει κανείς τόσο καιρό; Όπως λέει η Σμαράγδα Καρύδη, «κολυμπάει, διαβάζει, μαγειρεύει, δέχεται φίλους, μένει μόνος, ξαναέρχονται φίλοι. Πήγα και στην Επίδαυροκαι είδα παραστάσεις».
star.
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger