E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ο Κασιδιαρης εκλεψε το κοριτσι μου δηλωνει

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012



Παράλληλη σχέση χρεώνει στη Βούλα Παπαχρήστου ο πρώην σύντροφός της...
Την αποκάλυψη ότι ενώ η Βούλα Παπαχρήστου ήταν μαζί του είχε σχέση και με τον Ηλία Κασιδιάρη, κάνει ο πρώην σύντροφος της Λευτέρης Χαχαμίδης.Ο κικ μπόξερ μιλώντας στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα ρίχνει φως και στην πολύκροτη υπόθεση αποκλεισμού της αθλήτριας από τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Σύμφωνα με τον πρώην αρραβωνιαστικό της, η ξανθιά αθλήτρια του τριπλούν βρισκόταν σε ερωτικό
τρίγωνο με εκείνον και το βουλευτή της Χρυσής Αυγής.Το κουβάρι άρχισε να ξετυλίγεται μετά το ντόρο που έγινε με τα ναζιστικά σχόλια της Παπαχρήστου στο twitter:
«Πληροφορήθηκα στο σπίτι της μητέρας της Βούλας, λίγο πριν πετάξουμε για το Λονδίνο, για το σχόλιο της στο twitter. Μου έκανε εντύπωση.
Όταν ξεκινήσαμε μαζί με τη Βούλα να φτιάχνουμε τις προσωπικές μας σελίδες στο facebook, εκείνη ως Βούλα Παπαχρήστου κι εγώ ως Λευτέρης Χαχαμίδης, διαπιστώσαμε ότι είχαμε πάρα πολύ κόσμο που δεν γνωρίζαμε προσωπικά. Αποφασίσαμε να αφήσουμε σε λειτουργία μόνο τις σελίδες που αναφέρονται αποκλειστικά στις αθλητικές μας δραστηριότητες και να δημιουργήσουμε μαζί ένα άλλο προφίλ, στο οποίο δεχόμασταν μόνο όσους γνωρίζαμε προσωπικά.
Δεν μπορούσα να καταλάβω πού και πώς δημοσίευσε αυτό το σχόλιο, δεδομένου ότι δεν είχε γίνει από τον κοινό μας λογαριασμό.

Τότε διαπίστωσα ότι διατηρούσε λογαριασμό στο twitter χωρίς να το γνωρίζω. Έτσι, λοιπόν, είδα ότι αντάλλασσε μηνύματα με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη, και πως ανέβαζε διάφορες αναρτήσεις σχετικά με τις θέσεις του συγκεκριμένου κόμματος».

Πώς έμαθες και επιβεβαίωσες τη σχέση της Β.Παπαχρήστου με τον Ηλ.Κασιδιάρη;

«Από φίλους που είτε μπορεί να είναι ασφάλεια σε βουλευτές της Χρυσής Αυγής, είτε επειδή είμαι σε ένα σώμα ασφαλείας και έχω από αυτόν τον χώρο πάρα πολλούς γνωστούς.

Προσπάθησα να μην τους πιστέψω, όπως και τα πολλά δημοσιεύματα στο διαδίκτυο που μιλούσαν για τη σχέση τους.

Κάποια στιγμή ήρθαν στα χέρια μου φωτογραφίες της Βούλας στις οποίες φαίνεται να συντρώγει με τον αδελφό της και ένα μέλος της Χρυσής Αυγής. Το συγκεκριμένο μέλος που απεικονίζεται στη φωτογραφία δεν είναι κάποιο τυχαίο αλλά ο αδελφός του Ηλία Κασιδιάρη, ο Αλέξης Κασιδιάρης.

Όταν είχα πάει στο πατρικό της να μαζέψω τα πράγματά μου είχε έρθει κι εκείνος.

Η στάση του δεν ήταν επιθετική απέναντί μου, παρά το γεγονός ότι ανάμεσά σε μένα και στη Βούλα υπήρχε ένταση σχετικά με το πώς θα μοιράσουμε τα προσωπικά μας αντικείμενα. Πιστεύω ότι ο αδελφός του βουλευτή ήρθε εκεί για να δείξουν παρουσία.

Ο Λευτέρης Χαχαμίδης παραδέχεται ότι τον ενόχλησε το γεγονός ότι μπορεί να διατηρούσε παράλληλη σχέση.

«Μου φάνηκε πολύ περίεργο να έχει γνωρίσει όλους αυτούς τους ανθρώπους μέσα σε μια εβδομάδα. Με το που γυρίσαμε από τις διακοπές μας, μου ανακοίνωσε το τέλος της σχέσης μας, έτσι απλά. δεν κάθισε να μου εξηγήσει τι και πώς. Ωστόσο σεβάστηκα την απόφασή της».

Όσο για το τι θα έκανε αν συναντούσε στο δρόμο τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής, δηλώνει: «Αν συναντούσα στον δρόμο τον Ηλία Κασιδιάρη θα αδιαφορούσα. Δεν ρίχνω ευθύνες στον ίδιο, ότι επειδή χώρισα με τη Βούλα φταίει αυτός. Άνδρας είναι, πιθανώς να τον πλησίασε η Βούλα και να γοητεύτηκε.

Ο καθένας θα μπορούσε να είναι στη θέση του. Αν με προκαλούσε, θα του έλεγα με χιούμορ «Βάλε γάντια και έλα να τα πούμε στο ρινγκ». Οι αρχές μου και ο αθλητισμός με έχουν διδάξει ότι δεν πρέπει να εμπλέκομαι σε φασαρίες στον δρόμο. Μόνο αν χρειαστεί να αμυνθώ. Πάντως ειλικρινά δεν θα ήξερα πώς να αντιδράσω».

http://24wro.blogspot.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger