E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Οχτώ μήνες σε αναπηρικό καρότσι έμεινε η Τζούλι Μασίνο -Έχασε 23 κιλά [εικόνα]

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013


Για το σοβαρό ατύχημα που άλλαξε την ζωή της μίλησε η Τζούλι Μασίνο, καθηγήτρια φωνητικής του Fame Story, σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Ήμουν στην Κύπρο για ένα show και το βράδυ βγήκαμε όλη η ομάδα της εκπομπής σε ένα νυχτερινό κέντρο, όπου τραγουδούσε ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου και με κάλεσε στην πίστα. Ενώ τραγουδούσα, άρχισαν να μου πετούν λουλούδια από παντού. Εκεί γλίστρησα από τη σκηνή και έπεσα μπρούμυτα κάτω. Το ότι αυτή τη στιγμή ζω το οφείλω σε θαύμα. Έκανα εξετάσεις και μου είπαν ότι έσπασα τον 5ο δίσκο. Για να μετακινούμαι χρησιμοποιούσα αναπηρικό καροτσάκι για 8 μήνες». Αυτό δήλωσε η Τζούλι Μασίνο στο περιοδικό Like εξηγώντας πως όλη αυτή η αλλαγή στην εμφανισή της (σ.σ. είναι μείον 23 κιλά) οφείλειται ακριβώς σε αυτό το ατύχημα.

Συγκεκριμένα η 58χρονη δήλωσε πως «Απέφυγα να μιλήσω, δεν ήθελα να το μάθουν τα media. Και θυμάμαι ήταν παραμονή πρωτοχρονιάς του 2009, κοίταζα το βουνό στο μπαλκόνι του σπιτιού μου και είπα 'δεν θέλω να πεθάνω έτσι, δεν θέλω να βρίσκομαι σε αυτήν την κατάσταση. Θα πολεμήσω''. Έτσι πήρα την απόφαση να αδυνατίσω. Δεν ήταν κάτι απαραίτητο για την υγεία μου, αλλά εγώ ένιωθα βαριά... Τώρα έχω χάσει 23 κιλά, πάω για τα 30 και είμαι καλά με τον εαυτό μου».

http://www.iefimerida.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger