E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η συγκλονιστική ιστορία μιας κοπέλας που αποκαλύπτει πως νίκησε τη λευχαιμία με τη βοήθεια του Αλέξη Τζόρβα

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013


Μόνο συγκίνηση μπορεί να προκαλέσει η συγκλονιστική ιστορία ενός κοριτσιού που χάρη στον Αλέξη Τζόρβα κατάφερε να βγει νικήτρια από τη μεγάλη μάχη που έδωσε με τη λευχαιμία.

«Πλέον δεν πονάω. Ακόμα και με τα πιο ισχυρά παυσίπονα πονούσα. Οι σκέψεις όμως που κάνω για όσα πέρασα με πονούν. Υπήρχαν φορές που οι πόνοι ήταν τόσο αφόρητοι, που έλεγα "ας τελειώσω".

Ωστόσο, πλέον δεν φοβάμαι ότι θα πεθάνω. Κάνω όνειρα. Ναι, στο πλευρό μου ήταν και ο Αλέξης Τζόρβας. Όταν τον είδα μέσα στο δωμάτιο του νοσοκομείου, νόμιζα ότι είχα παραισθήσεις. Και μονολογούσα: "Έχω παραισθήσεις. Βλέπω τον Αλέξη Τζόρβα. Γιατί να μην είναι αλήθεια". Και εκείνος μου απαντάει: "Εγώ είμαι, Ραφαέλα. Δεν έχεις παραισθήσεις". Και ήταν αλήθεια.

Ο άνθρωπος που αγαπούσα στο ποδόσφαιρο ήταν δίπλα μου. Μου έδινε δύναμη». Αυτή ήταν η τελευταία επιθυμία της 23χρονης Ραφαέλας Πολυκανδρίτη από τα Μέγαρα. Να δει το είδωλό της, τον Αλέξη Τζόρβα ο οποίος της έδωσε δύναμη για να αντιμετωπίσει την αρρώστια της.

Ο διεθνής ποδοσφαιριστής πήγε στο νοσοκομείο και την επισκέφτηκε από κοντά, όπως η ίδια περιγράφει: «Είναι τρομερό να μην έχεις συμπαράσταση από ανθρώπους που πιστεύεις ότι είναι δικοί σου και να έχεις δίπλα σου έναν διάσημο, όπως είναι ο Αλέξης Τζόρβας. Τον είχα πάντα σαν Θεό μου. Όταν ήρθε στο νοσοκομείο, ήταν για μένα δώρο Θεού. Με ανέβασε πολύ ψυχολογικά και τονώθηκε το ηθικό μου... Για μένα ο Αλέξης είναι φίλος μου από τότε.

Μου απαντάει στο τηλέφωνο όταν έχω ανάγκη να του μιλήσω, μου δίνει κουράγιο» είπε η Ραφαέλα για το είδωλό της σύμφωνα με τη News.

Πηγή: gossip-tv.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger