E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ο Παπαγεωργόπουλος στο «Διαβατά Resort»: Βλέπω NOVA, παίζω βόλεϊ και έχω 10 συγκάτοικους

Κυριακή 21 Απριλίου 2013


Περίπου δύο μήνες μετά την προφυλάκιση του ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, έδωσε και την πρώτη του συνέντευξη μέσα από τις φυλακές των Διαβατών, περιγράφοντας τη νέα πρωτόγνωρη καθημερινότητα που βιώνει σε ένα κελί 20τμ μαζί με 10 άτομα ακόμα!

«Έχουμε τρεις ώρες ελεύθερες το πρωί να προαυλιζόμαστε και τρεις το απόγευμα. Τις άλλες δεκαοχτώ ώρες είμαστε μέσα. Και τις τρεις ώρες τις πρωινές και τις τρεις τις απογευματινές προσπαθούμε να τις εκμεταλλευτούμε με κάθε τρόπο. Γυρίζουμε σαν τρελοί γύρω-γύρω. Η αυλή έξω είναι 25 επί 30 μέτρα. Είμαστε εδώ μέσα 200 άτομα και γυρίζουμε αριστερόστροφα και καμιά φορά πηγαίνουμε και δεξιόστροφα σύμφωνα με τους δείκτες του ρολογιού. Είναι και καμιά εικοσαριά που κάνουν βάρη. Εχουν φτιάξει αυτοσχέδιες μπάρες και βαράκια με άμμο και νερό. Έχουμε και ένα βόλεϊ και παίζουμε κάνα αγώνα αλλά και κάνα ποδόσφαιρο» εξομολογείται ο φτερωτός οδοντίατρος που είδε τη ζωή του να αλλάζει από τη μια στιγμή στην άλλη!

Από την χλιδή του Πανοράματος, τις βόλτες και το τζόκινγκ στην όμορφη παραλία του Θερμαϊκού, ο κος Παπαγεωργόπουλος  πλέον τρέχει μόνο στα όνειρα του, αφού όπως ο ίδιος ομολογεί είναι αδύνατο να κάνει το άθλημα που αγαπά μέσα στη φυλακή και συμβιβάζεται με κάποιες μπαλιές βόλεϊ και με αθλητικές εκπομπές στο NOVA

«Στο σπίτι μου δεν είχα NOVA. Και εδώ στη φυλακή έχουμε και NOVA και βλέπουμε συνέχεια αθλητικά. Βάζουμε ο καθένας μας από 9 ευρώ, αν δεν κάνω λάθος τον μήνα, για να έχουμε ΝOVA» προσθέτει .

Χωρίς την αγκαλιά και τη συντροφιά της αγαπημένης του Ελένης, ο πρώην Δήμαρχος μιλά με καλά λόγια για τους νέους του συγκατοίκους, αποκαλύπτει πως δεν τον φωνάζουν  Βασίλη αλλά Δήμαρχο, ενώ σε ερώτηση για το αν γίνονται φασαρίες στη φυλακή ο ίδιος εξομολογείται: «Οχι. Απλώς μια μέρα μας έκλεισαν μέσα και δεν βγήκαμε ούτε στην αυλή. Τότε που γίνονταν τα επεισόδια με την απόδραση του Βλαστού. Να ξέρετε ότι όταν γίνονται επεισόδια σε οποιαδήποτε φυλακή της χώρας χτυπάει κόκκινος συναγερμός. Και εδώ όπως και στις άλλες φυλακές παίρνουν μέτρα. Και μια μέρα που είχε λιακάδα κλειστήκαμε μέσα γιατί ήταν ο Βλαστός με την απόδραση. Την επόμενη που μας βγάλανε έτυχε να βρέχει κι έτσι μείναμε πάλι μέσα. Δύο μέρες μέσα. Λέω γελώντας ότι στο βιογραφικό μου είχα τα πάντα. Σπουδές, αξιώματα, όμως εκείνο που μου έλειπε ήταν η φυλακή. Γιατί πολλοί υπερηφανεύονται ότι έχουν κάνει φυλακή, εξορία κ.τ.λ. Τώρα που πήγα κι εγώ φυλακή το έβαλα στο βιογραφικό μου (γέλια). Εχω και έναν Ρώσο κρατούμενο, ο οποίος μου φωνάζει: «Ρε συ, είσαι πολιτικός κρατούμενος, δεν το κατάλαβες;» Εγώ γελάω…»

Τέλος, μιλώντας για την δικαστική απόφαση και την ισόβια ποινή που του επεβλήθη, ο πρώην Δήμαρχος επαναλαμβάνει το παράπονο του για το γεγονός ότι δεν του αναγνωρίστηκε καν το ελαφρυντικό του πρότερου έντιμου βίου!

«Μου βάζουν ισόβια χωρίς κανένα ελαφρυντικό, που εγώ δεν έχω μπει σε αίθουσα δικαστηρίου ούτε ως μάρτυρας στα 66 μου χρόνια. Εγώ έως την έναρξη της υποτιθέμενης εγκληματικής μου δράσης ο καημένος, ήμουν οδοντίατρος, γιατρός, βουλευτής, υπουργός, δήμαρχος τρεις φορές και δεν έχω επισκεφτεί δικαστήριο ούτε για να καταθέσω ως μάρτυρας. Το θέμα είναι ότι διάλεξαν λάθος άνθρωπο. Αυτή είναι η ιστορία» καταλήγει.

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger